Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 i min skjøre ungdom, syntes jeg det var kult å ha piercing overalt. Nå som jeg er blitt eldre, så synes jeg det ser stygt ut hvis man ikke drar avgårde med en look som passer. Slik som Cat Von D gjør det (hun i LA INK serien på TLC) er kult, for da har man en gjennomført stil. En slubbert med ravensvart øyensminke, som er dårlig kledd, og i tillegg har ansiktet fullt av piercing, det er harry. Og det er litt rart å se en profesjonellt kledd kvinne/mann med piercing i ansiktet (utover ørene). Dressjakke, penskjørt/bukse og piercing i nesa? NEI TAKK, den advokaten vil jeg IKKE ha:p
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Et hvilket som helst synlig sted (sier hun som fortsatt har piercing i navlen, men som aldri viser den frem;).
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 mellom fingerene eller tommelen!!!!!!!! Hva er det for ett sted å sette en ring? jeez! Eller gjennom kinnet! Fysj og fy! Syns kule og ring i leppen ser stygt ut! Har sett en kjerring som har tatt piercing midt på håndleddet :S nei nei nei!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Øyenbrynet! Det gir 80 % instant forstygging.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Stuggest- øyebrynet Teitest- i tunga, som fører til lesping... djeeezes
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 I min ungdom hadde jeg i nesen, øyenbrynet og i navlen.. Æsj.... Like ille alle sammen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Øyenbrynet, og ring i underleppa. Alltid ekstremt stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå