yasmina Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 trampolinen ? Der er det da ca 10 cm + hoeyt mens resten av plenen ser ut som ferdig stekt og toerket et eller annet, iallefall ikke gress. Kan det faa for mye sol ? Naboens plen er forresten riktig saa fin bare saa det er sagt ?
yasmina Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2010 Og det siste spoersmaalstegnet der kan vel kanskje byttes ut med et kjempe stort utropstegn istedet....
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Vann mer, kanskje? Er det forresten vanningsrestriksjoner når dere bor et såpass knallvarmt sted?
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Og la det vokse litt lenger før dere klipper, det hjelper også litt.
Gjest amandine Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Høres ut som en fornuftig teori! For vår del er det ikke akkurat som om plenen roooooper på plenklipperen he he men snart! Den blir nok likevel ikke brunsvidd. Snarere druknet med frostskader..
yasmina Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2010 Hehe, har lurt paa om vi kanskje vanner for mye. Ingen restriksjoner, de avsalter sjovann saa det er grei nok tilgang paa vann her. Dessuten saa er oerken et ganske oppskrytt fenomen, det er da altsaa faktisk ikke mer en 1 meter ned til grunnvannet her. Naar det regner ( den ene gangen i aaret ) saa kan vannet ligge i ukesvis. Foeler meg egentlig ganske lurt av min barneskolelaerer som sa at oerken bare var sand...
yasmina Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2010 Vi har tilgode aa klippe det, enda vi anla den plenen i september. Men det vokser egentlig kun under trampolinen saa vi har ikke hatt behov for aa klippe noe som helst, eller dvs der har ikke vaert noe aa klippe.
Patetica fåkksi Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg husker da du sendte link til noen regnbilder i vinter. Avsalting ja, Spania fikk noen millioner euro for å gjøre det samme men så bygde de motorveier i stedet. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Spania er snart verre enn Hellas, og endelig ser det ut til at avisene har begynt å høre på meg. Hilsen Patetica master of Bytte Tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå