Gå til innhold

gift men forelsket i en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,.

jeg og min mann har vært gift i snart et år. har en sønn sammen som blir 2 år snart..

problemet jeg har er at jeg er forelsket i en annen enn min mann. følsen blir sterkere og sterkere.

forholdet til min mann er ikke veldig bra. vi har ikke sex, jeg føler meg utilpass rundt han. prater nesten aldri sammen.

min manns familie gjør hverdagen enda vanskeligere for oss med å blande seg, og lage problemer ut av ingenting,.

de har hvert sånn i over 2 år nå. og det blir ikke bedre med tiden,.

jeg lurer på om det er på tide og ende dette ekteskapet.

noen som har noen råd til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikek sikkert at gresset er grønnerer på den andre siden, men hvis derer har barn sammen så er det ikke lett å gå ifra hverandre. jeg gikk ifra barnefar og til en ny mann, det krever sitt og ikke minst et godt samarbeid med barnefar som da blir din ex. Tenk nøye igjennom , før du gjør noe overgilt!

Jeg er idag lykkelig med min nye mann ( som ikke er far til mine barn)

men.. jeg må ha jobbe hardt for å få til et godt samarbeid med biologiske barnefar , pgr. han er bitter og sjalu. Jeg kjennerhan nesten ikke igjen, pgr. han er så bitter på meg og hater meg forsdi jeg gikk ifra han.

Skrevet

Da jobber du for å få ekteskapet ditt til å funke. Prøv å få i gang kommunikasjonen, gjør ting dere gjorde da dere traff hverandre og ble forelsket, få barnevakt, gå ut og spis, reis bort sammen, gjør hyggelige ting sammen. Og ligg unna han andre.... som nevnt over her, gresset er nok ikke så mye grønnere på andre siden. Det skylder du deg selv, mannen din og ikke minst barnet ditt - prøv å få det til å funke!

Skrevet

Jeg skjønner at det må være en forferdelig vanskelig situasjon. Men rådet om å prøve å finne tilbake til hverandre er godt, synes jeg. Det er jo tidlig å gi opp etter bare ett år? Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere giftet dere? Er dere veldig unge? Jeg barer lurer, fordi man relaterer det jo alltid til sitt eget liv, og er redd for at det skulle skje med en selv.

Selv har jeg vært gift i snart tre år, og er svært lykkelig fremdeles, men jeg er veldig bevisst på at slike ting kan skje. Og med mindre du har grunn til å være dypt ulykkelig i ditt nåværende forhold, er det vel lite sannsynlig at gresset blir grønnere på den sndre siden. Etter en stund kommer alle parforhold til et punkt der de kjenner hverandre ut og inn, og det ikke er så forferdelig sitrende spennende lenger. Det vil skje med det nye forholdet også. Men man kan likevel nyte godt av dyp og sterk kjærlighet.

Skrevet

Jeg er enig med de siste innleggene her. Jeg har selv vært gift i omtrent 2 år og både mannen min og jeg har vel sikkert opplevd å bli litt betatt av andre av og til. Men i slike situasjoner må jeg ta et valg om å elske min ektemann, slik jeg lovet ham på bryllupsdagen. Og det er verdt det. Vi får det bedre og bedre sammen. Selv om det kan være tøft å leve i et "tørt" forhold, tror jeg heller ikke gresset er grønnere på den andre siden. Kanskje han trenger å føle seg som din superhelt, slik han kanskje gjorde i begynnelsen av forholdet? Ikke vet jeg altså, men jeg tror mange menn trenger å føle at de er uunnværlige for konene sine og at når de føler dette, kan det være med på å gi dem lyst til å gjøre alt for konen sin. Jeg vet at dette høres klissete ut for jeg klarte ikke å si det på en god måte, men du skjønte kanskje poenget likevel? Jeg har i hvertfall opplevd at det har funket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...