Gå til innhold

Emmaljunga edge (i skai)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer?

Er den verd pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den, og synes den er verd pengene ja. mange sier den er stor og tung osv, men jeg synes den er perfekt. er ingen problem å løfte den inn og ut av bil. dette gjør jeg nesten daglig. bagen er stor og romslig, bra å kune bruke den lenge. jenta mi på snart 8mnd får enda så vidt plass i den. den kommer seg fram overalt. gode brede hjul. synes også det er bra at man kan trille begge veier (hvis du skjønner...?).

Skrevet

Ja skjønner :) Skal nok kjøpe den. Bor du i by? Bor i Oslo, vet ikke helt om den passer godt til bybruk?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med den:)

Synes heller ikke den er for tung og vanskelig, men så har ikke jeg prøvd noen lettere vogner heller da. Men sliter ikke med at den er for tung.

Jeg bor ikke i noen by, men har hatt den med meg på kjøpesenter og kafe for eksempel, og har ikke hatt noen problemer med at den er vanskelig å få frem eller noe, god å svinge ihvertfall :)

Nå har jeg en ganske gammel modell da, fra 2005, vet ikke om det er forskjell på handtakene nå, men jeg savner at de kan høydejusteres litt enklere. Stor forskjell på meg og sambo, og det harr vært greit med en litt enklere løsning på det, men.. Ellers så er jeg også veldig fornøyd med at en kan trille begge veier! Kjekk og enkel vogn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...