Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #26 Skrevet 10. mai 2010 HALLO!. Hvis han ligger med en annen, så får hun ta igjen på samme vis. Hvis hun slår, får det jo være opp til de impliserte å avgjøre om hennes slag gjorde opp for hans utroskap.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #27 Skrevet 10. mai 2010 ja du kakemonstermosedamen, mannen min har vært kjempe hederlig, lå med en annen mens jeg var på hytta med våre to felles barn. Det kaller jeg hederlig oppførsel, all applaus til han! Rart jeg ble frustrert i grunn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #28 Skrevet 10. mai 2010 Hallo, jeg har ikke slått han! Har dyttet han i armen og dytten ham i retning døren da han nektet å gå etter at jeg fant ut hemmeligheten hans. Jeg skrev "slått".
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #29 Skrevet 10. mai 2010 btw så har jeg faktisk ikke lyst til å ta igjen med samme mynt. Jeg elsker mannen min og kunne aldri ha bedratt ham. Jeg var sykt sint og ikke minst ufattelig såret over oppførselen hans. Hyggelig at alle tar hans parti.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #30 Skrevet 10. mai 2010 nå er jeg veldig sterk og treffsikker, så hvis jeg skulle slått noen, selv en stor mann, så hadde han fått grisevondt, derfor har jeg lært at man slår aldri, for det kan være farlig.. MEN hvis jeg skulle røket på et uhell, og slått noen i sinne, være seg mann eller kvinne, så forventer jeg å få noe tilbake ja! det er helt naturlig å slå tilbake hvis amn blir slått, det er en instinktiv reaksjon, (fight, flight, freeze). Min mann har aldri slått meg, og jeg har aldri slått ham. Puffet hverandre har vi gjort, men aldri i sinne, kun lekepuffing. Og vi sparrer sammen da, men det tar jeg som trening, ikke slagsmål akkurat! Kvinner som slår mennene sine er ikke noe bedre enn menn som slår kvinner, for kvinner kan skade like mye som menn! Det blir for dumt å hyle ut om den stakkars kvinnen, når kvinnen er den som slår første, andre og tredje slaget. Mannen har da full rett til å forsvare seg, og å reagere! Er vi likestillt, så er vi likestillt, på ALLE arenaer!
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #31 Skrevet 10. mai 2010 Herregud, da må du jo SKRIVE det i hovedinnlegget ditt da. Kunne vel faen meg ikke jeg gjette meg til, vel. Og du skrev at du "slo", nå er det "dyttet i retning døren siden han var utro", jaja....
blond Skrevet 10. mai 2010 #32 Skrevet 10. mai 2010 Nei, det er det ikke. Vold er aldri akseptabelt. Vold er krenkende og farlig.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #33 Skrevet 10. mai 2010 Jeg dunket han i armen med hånden og dytten ham i ryggen, hvis det kvalifiserer til vold så får så det være. Det han gjorde mot meg var mye verre. Jeg tenkte jeg ikke skulle nevne noe om årsaken bare se hva dere mente om temaet. hvis en dame rører en mann så skal han røre tilbake. Vel var heldig, mannen min gjorde heldigvis ikke noe tilbake
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #34 Skrevet 10. mai 2010 Jeg ga mannen min en god blåveis når jeg fant ut at han hadde vært utro. Hadde han rett å gjøre igjen? Helt sikkert. Men han gjorde det ikke, han mente han fortjente det. Det samme syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #35 Skrevet 10. mai 2010 oi, noen av meningene deres skremmer meg virkelig. Vet dere ikke hvor mye sterkere en mann er? De færreste kvinner vet å slå skikkelig. Det er da ikke slik at hi har gitt mannen sin en på tygga for så å banke ham gul og blå. Nå får dere gi dere med at man skal være likestilte på ALLE områder. Skulle vi det, måtte vi også ha hatt samme muskelkraft og evnen til å bygge muskler. Er dere sammen med sveklinger eller? Min mann er ikke til å spøke med, tror jeg hadde dødd om han hadde slått og truffet riktig. Kan ikke akkurat si det samme om jeg hadde "slått" ham på min pinglete, jentet måte, dvs fekting med armene og en klask i armen. Gud bedre....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #36 Skrevet 10. mai 2010 ha ha, er det vold og dytte en mann i rygen. DU har IKKE opplevd vold!
blond Skrevet 10. mai 2010 #37 Skrevet 10. mai 2010 Jaha, mener du at man må ha egenerfaring for å kunne uttale seg? Hva jeg har oppleved og ikke vet du ingenting om og ikke er det relevant her heller. Sammenhengen ting skjer i er et poeng.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #38 Skrevet 10. mai 2010 Kjære vene. både du og jeg skjønne at en muskluløs mann på 90 kg ikke føler det som vold når jeg som er 55 kilo og 165 dytter ham i ryggen. Er vi på G?
blond Skrevet 10. mai 2010 #39 Skrevet 10. mai 2010 Helt uenig med deg! Hva vet du om andres følelser? 'Ganske lite, skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #40 Skrevet 10. mai 2010 Jeg mener at siden du "slo" mannen din, så har han rett til å "slå" tilbake - hva nå enn du legger i å "slå". Ang. ditt spørsmål om likestilling i sånne tilfeller, så tror jeg man må se på enkelte tilfeller. Skal det være lov for kvinnelige bodybuildere, kvinnelige boksere eller kvinner innen annen kampsport-idrett å "slå" menn? Hva med "vanlige" mannfolk vs. mannlige boksere? Og hvorfor skal du som kvinne ha behov for å "slå"? Når man blir sinna og frustrert, skal man gråte, vettu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå