Brillefint - Jadda! Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Kan jeg slippe unna med ett par sko når jeg er ute etter sko som er lette og puster på litt varme dager, kan brukes av en som elsker å sitte i sandkassa, og som kan brukes til "vanlig" (tur på butikken etc.) Hvilke sko har deres barn? Han går ikke i barnehage så har absolutt ingen referanser om hva han måtte trenge fremover (begynner til høsten).
trillemamma Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Geox er vel de som puster best, tror de finnes til de minste også.
Ugl@ Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Spørs hvor mye man er ute, men til sommeren har mine had minimum et par joggesko, et par sandaler og et par støvler fra de kunne gå...
Brillefint - Jadda! Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Okei! Han er veldig glad i å være ute. Tror dere goretex-joggiser blir mye brukt da?
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Begge mine har et par goretex-joggiser (de blir brukt hver eneste dag, med mindre de skal sitte oppi sølepytten og leke seg), et par sandaler og et par støvler.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Det er veldig viktig at skoene sitter godt på foten. Vi har en gutt med høy rist og det er begrenset hva som passer. Vi har gummistøvler, 1 par skol og sandaler i tillegg når det blir varmere. Jeg går helst i en god skobutikk hvor de ansatte kan gi gode råd. Bor du i Oslo er Agnar Hagen super.
Brillefint - Jadda! Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2010 Har bestemt meg for et par goretex-joggiser da. Han får støvler av bestemor til helga! Takk for at dere hjalp meg med avgjørelsen. Er så lei av å kjøpe klær/sko som knapt blir brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå