Merehei Skrevet 10. mai 2010 #1 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg har nå vært gjennom en gynokologisk undersøkelse og tatt en del blodprøver som en forberedelse i forkant at danmarkstur. Foreløpig viser det seg at det meste ser normalt ut,men en blodprøve var litt forhøyet og en eggstokk hadde litt tegn på Pcos. Har fått høre at den ene hormonprøven som var forhøyet kan tyde på at eggreservene mine begynner å bli lave og jeg skal i morra og ta en prøve som heter s-amh for å se hvordan ståa er der. Er det noen her inne som har fått beskjed å sjekke det utfra hormonprøver som er tatt? Tar det lang tid å få svar på prøven? Noen som har fått beskjed om å sjekke det pga hormonprøver og funnet ut at den prøven allikavel var grei? Hvis det viser seg at jeg har lave eggreserver, må jeg da rett på IVF? eller går det ann å prøve inseminasjon og ta hormoner for å øke sjansen. Takknemlig for alle svar. Føler at jeg har fått enda mer hastverk nå og det før jeg har fått svar på den prøven. Sånn er det med å venta for lenge på drømmemannen. Håper at ikke alt håp er ute for meg, sukk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141838256-ant%C3%ADm%C3%BAllerhormon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå