Gå til innhold

Trodde jeg hadde en god venninne, men der tok jeg visst feil:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en venninne i 4 år nå, støttet henne gjennom vanskelige svangerskap, avlastet henne med barnevakt for at hun og mannen skulle kunne gjøre ting sammens. Hatt barna hennes på barnevakt og invitert på dem på middag. Lånte dem en meget pent brukt barnevogn som hun senere uten og spørre meg om, solgte for 3000 kroner uten og ville gi meg pengene for salget , da de hadde kjøpt sommer dekk til bilen for dem.

Nå har dama blokkert meg på facebook, ingen big deal for min del, men når jeg spørr henne hvorfor hun har gjort det så svarer hun at hun er opptatt i 3 uker og ikke kan svare meg før den tid:(

Skjønner ikke hvorfor jeg lot meg utnytte av et menneske jeg trodde jeg kunne stole på og som jeg faktisk trodde var en av mine venninner.

Er bare så utrolig skuffa og kommer ikke til og ta kontakt med henne mer, orker rett og slett ikke.

Er det frekt av meg og sende regning på vognen hun solgte? Hørte mannen hennes skulle få tilbake ca 22.000 på skatten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy søren sååå frekt!!

Selvfølgelig sender du regning på vognen!!!

Sånne folk har du det bedre uten, jiises!!!!!

Skrevet

Nei, en god ide!

Og hold deg unna dem etter det.

Skrevet

Hun kommer vel neppe til å betale denne regningen siden hun er så frekk i utgangspunktet?

Hadde bare holdt meg unna.

Skrevet

Jeg ville skrevet et brev som du legger ved regningen, om at dersom den ikke blir betalt vil du anmelde henne for å ha stjålet vognen. Det er jo faktisk det hun har gjort.

Skrevet

Mannen min sier jeg ikke bør synke ned på deres nivå, så han mener jeg bare skal legge bak meg den saken med vognen, men det er jo enklere sagt enn gjort.

Huff, sliter med og sove pga de 2 der, er både sint og skuffa.

Skrevet

Jeg hadde selfølgelig sendt hu en melding, med konto nr'et mitt, og forklart saken. Hadde hu ikke betalt for vogna, så hadde jeg anmeldt hu. Synes ikke det er å synke lavt. Bare en prinsipp sak!

Skrevet

Skikkelig dårlig gjort!

du kan prøve å sende regning, men tviler på at hun betaler...Jeg ville bare lagt det bak meg i grunnen, du har ikke lyst å ha ei slik venninne uansett, pris deg heller lykkelig for at hun er ute av livet ditt og glem pengene.

Jeg kan fortelle deg at det fins mye dårlige venner..Kan komme med et eksempel..For noen år tilbake fikk jeg vite at min daværende samboer hadde holdt meg for narr i megent lang tid, han hadde truffet flere damer bak min rygg osv.Jeg var helt knust, i sjokk osv. Jeg ringte bestevenninna mi, og klarte såvidt å få sagt hva som hadde skjedd, gråt som aldri før, og spurte om hun kunne hente meg, slik at jeg slapp å være i samme hus som han..Vet du hva hun sa? Jeg får ikke til å komme nå, er på shopping runde, senteret stenger om 2 timer, jeg kan komme da hvis du vil?

Jeg ble helt satt ut jeg, jeg hadde hatt denne bestevenninna i 17 år!!!

Forholdet vårt fra min side er ikke det samme lengre, har vært flere episoder som har fått meg til å se, at hun jeg trodde var ei så god venninne, er i grunnen ikke så god likevel.

Hadde det vært omvendt, hadde jeg sluppet alt jeg hadde hatt i hendene å dratt dit med engang for å hjelpe henne.

Vi er fortsatt gode venner, men det har vært flere episoder i ettertid hvor jeg ser at hun egentlig ikke er noe beste venn.

Skrevet

Det hadde jeg også gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...