Gå til innhold

Jeg trenger hjelp angående sko til snuppemor som ikke går alene enda... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en ukes tid siden kjøpte jeg Pony sko til henne, lilla i skinn. Idag da hun kom hjem fra bhg, hadde hun skrapt opp hele tuppen slik at litt av skinnet var skrapt av... Så, da må vi ut å kjøpe nye sko igjen! :( Utrolig kjedelig å bruke 450kr på sko som vi likevel må bytte ut igjen kjapt. Hun går som sagt ikke alene helt enda, men hun går langs sandkasser osv, og når vi holder hendene hennes, så hun trenger skoene liksom. Ååå, dette var noe drit. Noen som har tips til hvilke sko jeg kan kjøpe? Trenger tydeligvis noen som ikke er i skinn, iallefall ikke helt på tuppen... Vil ikke bare kjøpe noen billige joggesko til henne heller, for jeg vil at hun skal få den støtten hun trenger til de små føttene sine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp lobber (vanntett tøy poser)... Det var det eneste de brukte på frøkna mi i barnehagen så lenge hun var på krabbe / gå litt stadiet. Jeg hadde et par tynne fra Reima, men vet de har noen på name it også som helt sikkert er billiger (men er usikker på om de er tynne nok til vår bruk)

Skrevet

stonz.com eller stonz.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...