Hurra133 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har nettopp gått til anskaffelse av Solvipect fordi jeg leser at noen mener at dette øker sjansen for å bli gravid. Men hva er teorien bak det? Hva er det i denne hostemiksturen som er gunstig?
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Dette lurer jeg også på! Den er jo slimløsende, så den må jo gjøre noe med slimhinnene..... Dere smarte damer, fortell oss!
Sensai Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Solvipect er en slimløsende hostesaft, og i tillegg til å løse opp slim i halsen vil den også kunne løse opp slim andre steder i kroppen. Dette kan derfor brukes for å løse opp slimet sædcellene skal svømme igjennom for å nå egget, slik at ferden blir lettere og mer igjennomtrengelig. Det anbefales at man begynner å bruke solvipect noen dager før EL, slik at virkestoffene har fått tid til å påvirke slimet i kroppen. Håper det ga et forståelig svar
Sensai Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er ikke sikker på grensen for "noen dager før", men vil anta 3-4 dager kanskje. Som med andre medisiner tar det gjerne noen dager før man merker effekten. Prøvde det selv forrige pp (som dessverre ikke endte i graviditet) og tenkte å prøve det igjen neste pp. Et enkelt triks å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå