Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Dette er en advarsel til oss alle. Idag skjedde det en ulykke i bhg til jenta mi, det kunne skjedd så mye mye være en utfalet blei. En liten gutt satt å venta på mamman sin i bilen , mens hu var inne å hente storesøster, han klatret ut av bilsetet, satte seg i føresetet å vrei om nøkklen.Bilen stod i 1 gir. Han klarte å starte bilen, kjørte en bil som stod foran ned i en bratt skråning,Heldigvis var det trær som stod der slik at den ikke gikk rett ned i huset der, å endte heldigvis inn selv i en konteiner som stod foran et kjempe stup.Å at det ikke var stor fart. Det var heldigvis bare materiell skadde som skjedd ingen barn eller noe blei skaddet i dette.Tenk hvis det hadde springet barn på parkeringen ADVARSELEN er ikke la nøkklen stå i tenningen med barn i bilen, selv om de sitter i setet sitt, de klarer å bryte seg ut av sete hvis de vil. Dette bekrefter nok en gang at jeg aldri lar barn sitte aleine i bilen, selv om det bare er et kort æren jeg skal.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Å hjelp :-S da hadde jeg blitt skjelven..... Skal huske på det ja!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 søstra til vennina mi gjorde det samme når mora var inne på butikken. moralen er, forlat aldri barn i bilen med nøkkelen i...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Du skriver kjeitete, men tror jeg forstår! Uansett - kom ikke å si at dette er første gang du hører a... Hun moren eller faren må jo ha vært helt svimmel som gjorde det der!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Ja beklager det, er nok engang ordblind Dette bør være en lærepenge for alle, det er sikkert ikke siste gang en unge gjør dette desv. men tenkte det var greit å dele det med dere, slik at vi nok en gang blir minnet på dette.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 For at foreldrene skal føle seg som skikkelige idioter da eller?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Nei de har det nok jævlig som det er, men tenkte dette kanskje var en påminnelse at det kan skje, at vi voksne undervurderer de små. Ikke ment som å henge ut forelrene men at vi bør tenke oss om alle sammen , ting kan skje ganske fort å konsekvensene kan bli så katastrofale bare. Beklager hvis du føler dette er mot deg for det var ment til oss alle.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Nei, jeg føler meg på ingen måte truffet. Jeg bare synes lite om at historier fortelles så detaljert av andre enn de det gjelder jeg. Tenk deg å gå inn her for så å kjenne seg igjen a... Usj!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Beklager da, tenkte kanskje dette kunne være en påminelse for oss alle sammen, at det skal så lite til noen ganger, i en hektisk hverdag, dømer ikke de, slikt kan skje den beste.Men at vi må tenke oss om å ikke unndervurdere de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå