Gå til innhold

Til anonym Helle

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du om jeg får flere barn?når og gjerne kjønn?

er redd for at det tar lang tid igjen,siden jeg har pco.Bruker enda preavngsjon.

28april 82 er min dato

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ei jente til.

svangerskapet vil nok være litt tungt, du vil være mye kvalm, men det vil være så verdt det...

jeg føler veldig august på deg.. litt usikker på om det blir fødsel eller unfangelse i august.. men det er iallefall sol og fint vær når du føder jenta.

jeg tror fødselen vil gå ganske fort også, men den vil alikevell skille seg litt ut fra de to andre du har hatt... unasett så blir det en fin, men litt stressende opplevelse for deg:)

får du noe inn på hvordan dette året vil bli for meg?

270283

helle

Skrevet

tusen takk.

Ei jente ja..hun er ok hjertelig velkommen,gøy det når jeg har to skjønne gutter fra før.Spydde mine to svangerskap,men var ikke så kalm,men reagerte litt mye på mat og lukter.Han første gutten var ute på 4 timer og den andre på 3 timer,så jormoren og legen tror at neste blir 2 timer så lenge det ikke er 6år i mellom de.Så det blir spenned.

Jeg skal straks legge med guttene her no så skal jeg finne mine tarot kort og legge på deg.

Så jeg kommer snar tilbake.

Skrevet

La 3 kort på deg:Får opp en sterk kjærlighetsopplevelse.Får opp at en person du kjenner må du være oppmerskom på de gode følsleser,det ligger noe mere i bakgrunneren.Du kommer til og er nødt til og avslutte noe eller ta forveld til noen,no som kommer til og bli litt tungt og du er nede i en tung periode en stund, der du virkelig finner ut hvem som er dine venner eller ikke.Men i den tunge perioden dukker det opp noen du ikke har sett på lenge som kommer til og forandre ditt liv fulstendig.Virker som det er enten en veldig god venn eller vennine.Jobber du eller går skole?så gjør du iallefall en stor framgang,litt sukserik på den,får opp litt penger her,en arv eller et lotteri,konkurranse...iallefall kommer de veldig godt med til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...