Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 .. har de aldri utflod de? Synes det er så rart med de som sitter modeller nakne og blir tegnet f eks, er de ikke redd det skal komme en "klatt" helt plutselig? Er jeg litt rar som tenker sånn, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Er ikke alle som drypper gørr i tide og utide
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Komme en klatt? Det kommer da ikke klatter i tide og utide! Æsj!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Så mye utflod har jeg aldri hatt. Heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Hahahaa, da tror jeg det er du som sliter med unormalt mye utflod, for her kommer det ikke klatter i tide og utide!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 De må kjøpe en ny stol for hver aktmodell, hehe... Jeg ville iallfall ha svettet mye pga nervøsitet. Ekkelt å sitte naken på en stol da. Når det gjelder nudister er det vel egentlig uhygienisk å være på kjøkkenet naken. Folk som går uten truse under skjørtet får jo høre det, at det vil passere bakterier fra underlivet over til andre ting.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Det var dagens ! Nå lo jeg på meg six-pack og vekte hele huset med gapskrattinga mi! Hehehehe )))
tre ønsker fler Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Herlig!! Endelig litt befriende humor her inne! Jeg tror mennesker er så "lekre" at de ikke går på do engang, de fiser eller raper ALDRI. Har dere aldri møtt sånne???
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Skulle være.... noen mennesker, ikke alle..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Jo, har møtt mange sånne! De fiser aldri, har aldri dårlig ånde, ikke engang om morgenen, og lukter bare bringebær og friske roseblader nedentil;)) Hva hadde skjedd hvis en av disse slapp en fis på bussen? Hmm, de tar ikke buss heller, forresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå