Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Det var deilig! Følte jeg fikk puste litt lettere. Jeg fødte for 7 uker siden og har i grunn vært nedfor hele perioden. Har ikke kunne smile ordentelig til babyen min. Jeg ammer, skifter og koser med han. Men føler jeg gjør det fordi jeg må, ikke fordi jeg vil. Har det så fryktelig vondt, var ikke sånn jeg så for meg det skulle bli. Jeg har alltid ønsket meg barn, og når jeg endelig har fått så klarer jeg ikke å glede meg over det. Det er så vondt å se på h*n og ikke greie å glede seg over h*n. H*n er ikke kolikk barn, tvert imot. Han sover mye, omtrent hele tiden. Spiser godt, legger på seg. Er blid og fornøyd. Så hvorfor skal jeg ikke være glad? Blir godt å snakke med legen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hei Ville bare gi deg en "klem" og si at du ikke er alene. Jeg fikk også fødselsdepresjon etter minstemann ble født, det var en grusom tid, verste jeg noen gang har opplevd. Nå er han 2 år, jeg er bra igjen, koser meg med ungene og nyter livet igjen. Det kommer du også til å gjøre, men vær tolmodig for dette kan ta tid. Og det er ikke din skyld at du har det slik, så prøv å ikke ha skyldfølelse selv om det er vanskelig. God bedring og hold ut til de gode dagene kommer igjen, for det gjør de.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 God klem til deg =) Det er bra at du er oppegående nok til å søke hjelp =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Bra at du har bestilt time :-) Jeg vet det er en dørstokkmil å ta det første steget når man er deprimert. Stor klem! Det ordner seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå