BITO Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Noen som har vært på tidlig UL og vet dette? Jeg bor i utlandet og får tidlig UL. Er ikke mer enn 6-7 uker på vei. Blir innvendig UL, men kan en se hjerte banke så tidlig da?
Lambert Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hei BITO. Jeg var til tidlig ultralyd i uke7+4, og fikk se hjerte slå på min lille spire. utrolig spennende.( var innvendig ul.) Var jeg deg ville jeg bestilt ultralyd så fort som mulig.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 jeg fikk se hjertevibrasjoner i uke 5+4 tror jeg det var. er litt fra person til person og hvordan foster ligger
Oieoie Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Man kan se det ganske tidlig - fra ca uke 6 tror jeg, men er usikker på om man kan høre det så tidlig. Jeg trodde man først kunne høre det når livmoren har vokst seg over skambeinet, noe jeg tror er rundt uke 12?? Mulig jeg husker feil nå, men jeg kjøpte angelsound i min forrige graviditet, og da hørte jeg hjertelyden fra ca uke 13 (prøvde ikke tidligere heller).
BITO Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2010 Takk takk jenter:) Jeg har nå vært og tatt UL innvendig og jeg både så og hørte hjertelyden. Er 7+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå