Gå til innhold

Hvordan går det med motivasjonen, shred damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ned i vekt og blir fastere i fisken. I dag kunne jeg ta igjen glidelåsen på den nye Bergansjakka mi uten å holde inn pusten først ;)Jippi!!! -å se resultater er for meg den beste motivasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter. Begynte på dag 1 forrige mandag, og så var det stopp! Prøvde igjen i dag, håper jeg ikke får like vondt i bekkenet.

Skrevet

Bekkenplager/smerter er ikke til å spøke med. Når snella var 3 måneder gikk jeg meg en skitur og det ble med den skituren, for å si det sånn. Ta det pent og masse god bedring!

Skrevet

Har fått den i hus - men ikke sett på den. Er dritforkjølet og sår i halsen - sååå drøyer litt.

Skrevet

Usj, jeg begynte sist fredag.. Skal begynne på del2 i kveld! Har veiedag på onsdagen, blir skuffet om jeg ikke har gått ned. Sist hadde jeg gått opp litt.

Skrevet

Hadde sjette dagen på nivå 1 i dag.. Har ikke gått ned et gram, men har akkurat fått mensen så jeg skylder på det.

Har gått inn en drøy cm på hvert lår da :)

Håper det løsner på vektfronten og magemålet når kroppen slipper vannet den samler på denne tiden av måneden. Merker skikkelig fremgang ihvertfall, er ikke på langt nær så tungt lenger, spretter med på kondis-delen og føler meg i kjempeform ;)

Skrevet

Dag 17 for meg i dag, er sprekere men det er det jeg merker. Har gått inn 1/2 cm rundt magen (eneste jeg har målt) og gått opp 1 kg. Men trener hver dag, og føler at formen er mye bedre:) Er litt lei av level 2 nå, så gleder meg til å gå over til level 3:)

Skrevet

Sliter litt med motivasjonen, men klarer å tvinge meg selv til å gjennomføre det... :P Og plutselig var jeg jo på siste dag av del 2 i dag, så i morgen er det veiing og måling før oppstart på del 3.. :) Er spent på om det har skjedd noe mer nå..! Etter del 1 hadde jeg jo gått inn noen cm og så godt forskjellen... Men aner ikke om jeg tror det har skjedd noe nå.. Blir gøy når jeg er ferdig, da skal jeg ta "etter" bilder, håper jeg ser resultater da..! :)

Skrevet

MEN..! Målbuksa mi sitter som et skudd nå..! :D Da jeg startet opp med trening og kostholdsendring etter fødsel, hadde jeg den som mål. :) Og nå passer den bedre enn noen gang, så nå må det bli sommer snart så jeg får brukt den..! Er nemlig en kortbukse jeg kjøpte sommeren før jeg ble gravid med nr 1 som jeg ikke har fått brukt mer enn max 2 ganger siden den ble for trang når jeg la på meg et par trivselskg før jeg ble gravid, når jeg møtte samboeren min... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...