Lilletrille,<3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei:) Lurer på om du ser graviditet på meg, evt når? Ser du kjønn, antall ? født:240288 Takk
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 får op totalt 3 barn på deg.2gutter og ei jente. Får opp at du blir gravid i juni med ei jente.
Lilletrille,<3 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar:) Ser du noe ang jobb, kjærlighet, eller andre ting? Om du har tid da:), er ikke meningen å mase:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 kan legge kort på deg,men det må bli i kveld.Har mine to gutter her og da blir det ikke helt samme konsentrasjon til meg.Men skal se i kveld som sakt når det har sovnet....kan hende du må dytte denne opp så jeg ikke glemmer det!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 på kjærlighet:fikk jeg opp et kort kalt verden:Verden ligger for dine føtter og din framgang er siker.Målet for dine ønsker er nødd.Det kan hende du bytter oppholdssted.Kjærligheten står høyt i kurs.Du får være den personene du ønsker og det går bra. Jobb:får opp at du står ved et vegskille og må bestemme deg for hvilken vei man vil ta,mens når du har kommet dit så har du valgt din rute,din vandring har begynr og du er på tur ut i verden på leting etter jobb.Har du tenkt og bytter jobb eller ikke klarer å bestemme det for hva du vil jobb med.
Lilletrille,<3 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2010 Takk for at du tittet på meg igjen. Litt tilbakemelding: Det ang kjærlighet stemmer ganske bra. Ang jobb, så har jeg for kort tid siden byttet jobb, så er mulig det er det du ser? Men er mulig du har rett. Er veldig usikker på hva jeg egentlig vil. Ha en fin kveld videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå