Gå til innhold

Noen her som har en viss fast stillingsprosent, men som tar vakter i tillegg her(ang lønn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fra denne mnd ca. 40% stilling (vikariat). Tar i tillegg ekstravakter når jeg har mulighet til det. Tidligere har jeg kun tatt vakter, da har jeg fått lønna utbetalt mnd etter jeg har jobbet. F.eks de vaktene jeg tar i mai får jeg utbetalt 20.juni.

Det jeg nå lurer på er om dere får de faste vaktene den mnd dere jobber eller etterbetalt mnd etter, slik som ved ekstravaktene? Lurer litt på hva jeg kan forvente å få utbetalt denne mnd..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke i kommunen, men i privat barnevern.

Vakter jeg tar utenom fast stilling leverer jeg timeliste på i slutten av mnd, og får pengene i slutten av neste mnd. (Altså, det jeg jobber i løpet av mai, utbetales i slutten av juni.)

De faste vaktene mine trenger jeg ikke levere timeliste på, de betales automatisk i slutten av den mnd jeg jobber dem. Altså jeg får lønn i mai for det jeg har gjort i mai:)

Skrevet

Ok, takk :) Jeg jobber også privat, så kan jo tenkes at det er likt!

Skrevet

jeg jobber kommunalt. Det jeg har fast/fast vikariat får jeg forskuddsbetalt den 12. Mener det går fra 1-30, ellers er det fra 12-11.

De vaktene jeg tar i tillegg fører jeg på timelista. De går fra 12-11. Timelista for mars/april ble levert 12.april, og det får jeg utbetalt 12.mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...