Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 rett og slett kloakk, råtten egg.. huff er nybakt mamma og aner ikke hva som er normalt? han har ikke vært på do på to dager. før det så hadde han 1 bæsje bleie om dagen. sorry hvis jeg stiller dumt spørsmål. bare nysgjerrig.. trodde ikke min lille søte baby kunne lage så vond lukt. hehe
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jenta vår gjorde det også det av. Men her var det alergi for egg som gjorde det. (sammen med magesmerter sef) Måtte bytte mme. da ble hun helt fin og lukter normalt. He he.. Har babyen din mye vondt imagen da?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hm, nei meget uvanlig. Fisen til babyen min lukter roser og lavendel.... Neida, jeg tror det er helt normalt, det lukter i hvertfall død og fordervelse når babyen min fiser også. Så lenge de ikke ser ut til å ha vondt i magen er alt ok:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 hun har ikke vondt i magen nei, hun er bare blid, sover mye og spiser masse masse. jeg fullammer.. hmmm
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Mitt barn fikk kun mm, og fisen og bæsjebleiene hans luktet stort sett ingenting. Min kusine som fikk barn omtrent samtidig gav barnet mme, og både fis og bæsjebleier luktet død og fordervelse... Tror det er mme som gjør det, hvis du ikke ammer da, da hadde jeg kanskje hørt med helsestasjonen neste gang du er innom:)
Ranveig R Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Hehe, sånn var guten vår og! Han fekk og berre morsmelk og det gjekk som regel ca 5 dagar mellom kvar bæsj. Og jo nærare vi kom bæsjedag, jo meir lukta fisen. Heilt fantastisk, han gjekk heile familien ein god gang. Bestefaren snakka om at guten var "fjerdegenerasjons mesterfisar"
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 hahaha ranveig r litt morsomt at du sier det med jo nærmere bæsjedagen. tidligere idag så lukta fisen så vondt at jeg har måtte sjekke flere ganger om han har gjort noe i bleia. ingenting i bleia.. bare fisen som lukta.. men nå i stad.. en skikkelig bæsjebleie. han får bare mm. hilsen hi.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 nevønen min fikk bare mm, men mor er vegitarianer og der luktet det innmari fjøs når han fes. Det lukter fremdeles men nå sier han det var bare ****** ikke bæsj han er nettopp fylt 2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Her fullammer vi og hverken promp eller bæsj luktet noe særlig... Så ble mini 6 uker og begynte å bæsje to ganger i uka og nå lukter både promp og bæsj død og fordærvelse. HS mente at dette var helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå