yasmina Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hva var det hos dere ? Her er mini en liten matglad fyr saa i motsetning til sine broedre som begynte med mer vanlige ord som se, mamma, sitt osv saa vare minis foerste ord : "More" og foerste setning : "Mamma, no more "
Cupcake! Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 tror første ordet var "nei" og to-ords setninga var "å der" som blir brukt når han peker på de ulike tingene i bøkene hans. Han spør liksom oss "å der?"
Lemonia Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Første ord var Mamma. Første toordssetning var "den mamma" mens han pekte på en ting han ville ha.
mamsemums <3 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Første ordet til mini var "pappa", noe jeg ikke helt klarer å forstå - ettersom barn og far ikke hadde noe som helst samvær i den perioden han begynnte å si det. Men, gutten har visst fått det for seg at det er JEG som er pappa, og har kalte meg det kjempe lenge. Hehe Men to ordssetningen var "sjååå tjaktooor" (se traktor), eller "oooi, sjåå tjaktor" dersom han ser en traktor eller gravemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå