Gå til innhold

Snakker dere ikke med venner om sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overasket da jeg leste tråden om han som hadde snakket med en venninne om sex. Jeg snakker med vennen mine om sex hele tiden jeg. Trodde det var greit. Er jeg en dårlig kone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen venner så, men noen av vennene mine takler rett og slett ikke høre om sex engang...

så jeg ser for meg at de har et super kjedelig sex liv.

Skrevet

Joda....men det spørs hvordan. Ikke i detalj og ikke om intime ting som angår kun meg og mannen.

Skrevet

Jeg flørter ikke med andre, jeg henger ikke ut mannen min og påstår at han "nekter meg sex" om han har sting på pikken og/eller blør. Det er forskjell på å snakke med noen om sex og det å flørte og henge ut partneren...De fleste bør vel skjønne forskjellen på å ronke og å rive av seg pikken....

Skrevet

Før snakket jeg mye med venner om sex, men gjør ikke det nå lenger. Da jeg tidligere var singel eller i forhold som ikke var ordentlig seriøse syns jeg det var greit å snakke om detaljer i sexlivet, da er det liksom lov.

Hender jo selvfølgelig at vi jentene snakker om sex, men da forteller jeg ikke om vårt sexliv. Ville aldri fortalt en venn/venninne at mannen her kommer veldig fort f.eks. Eller hvordan vi pleier å gjøre det/hva vi tenner på osv. Det er en privatsak når man er i et forhold.

Skrevet

Ikke om detaljer nei, og ikke hva vi gjør, hvordan og når vi gjør det osv.

Men vi kan snakke om hvor lenge vi ventet etter fødsel f. eks, eller fordeler og ulemper med forskjellige typer prevensjon... eller helt konkrete ting som ikke går på oss som par...

Innlegget du refererer til handler om en mann som har gått langt over streken i forhold til ha jeg ville godtatt i mitt forhold i hvert fall....

Skrevet

Syns det er greit å lufte litt intime problemer med en nær venn jeg da.

hi

Skrevet

Jeg snakker med venner om sex, men ikke detajene.

Jeg snakker ikke med mannlige nettvenner om sex. Og ihvertfall ikke i en flørtende tone slik som: Eks: nå fikk jeg bilder i hodet mitt!!!

Jeg henger heller ikke ut mannen min fordi han kanskje ikke er i form til sex. Og jeg skriver ikke glad i deg <3 til gutter jeg bare har som nettvenner.

Etter at jeg fikk kjæreste så har jeg heller ikke noe kontakt med gutter jeg bare snakket med på nettet.

Skrevet

Hmm.. jeg syns det er greit å snakke med andre dersom vi har problemer i sexlivet jeg. F.eks det at mannen min har lite lyst. Hvem ellers skal jeg snakke med? Mannen min? Han ønsker jo ikke å prate om det.

Jeg syns også flørting er greit.

Syns samtalepartneren hans virket litt knapp i hodet kanskje (dette med at han burde kreve sex etter fødsel)

jeg syns forøvrig ikke det er noe galt i å lengte etter sex selv om en nettopp har født. Jeg lengtet selv etter å ha sex, når jeg var rævnet og fæl. Ville vel være rart om ikke mennene gjorde det også.

hi

Skrevet

Jeg snakker masse om sex, både med venner og venninner ;) Synes det er gøy jeg da...Sikkert rar jeg :o

Skrevet

Snakker med alle om alt jeg, men når det kommer til detaljer er det kun 2 venninner som får historiene ;)

Dessuten er det ikke bra at alle mine venninner vet hvor herlig gulesider er i sengen ;) De hadde blitt grønn av misunnelse!

HAHA

Skrevet

Klart jeg prater om sex! Men med venninner, ikke menn jeg hatr blitt kjent med på nett. Jeg har også lyst på sex selv om jeg revnet og blør,og skjønner såklart at mannen min også vil ha sex. Men den samtalen de hadde går over grensene for hva jeg ser som akseptabelt.

Hi i det andre innlegget.

Skrevet

Snakkes om sex med venner.

Da jeg var singel, snakket vi ofte om sex.

Nå etter at vi har giftet oss, snakker vi veldig generelt. Ingen detaljer.

Eks: Jeg har lite sexlyst. Mannen har lyst hele tiden. What to do?

eller: Når hadde dere sex etter fødsel?

Prevensjon?

Skrevet

HI; Du mener vel ikke at det å snakke om sex med venner (da regner jeg med at du også snakker med nære/gode venner om sex) kan sammenlignes med innlegget til hun du ble overrasket over? De fleste prater vel om sex med sine venner, noe jeg ser på som helt normalt..

Men å prate om sexlivet til en "nettvenn" av motsatt kjønn som du egentlig ikke kjenner er jo ikke greit.. Særlig ikke når man kaller nettvennen sin for "skitten" når hun sier ut at hun liker å bli sleika.. Og det er heller ikke greit å skrive glad i deg til den nesten ukjente nettvennen og det er ikke greit å legge ut om at sexlivet er lik null, da dama fikk unge for 2 uker siden!!

Det er fint å ha venner som man kan snakke om sex med og evt også få ut litt frustrasjon rundt temaet... Men den man først bør snakke om dette med er vel den man faktisk har et sexliv med?? Ihvertfall ikke en "nettvenn" som for alt vi vet kan prøve å ødelegge forholdet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...