Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan se når jeg blir gravid og hva kjønn det blir? har vært prøvere en god stund nå, og håper snart spiren sitter hos meg også=)

født 04.08.89 og 20.07.83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

tror du blir gravid i løpet av sommeren...bare slapp av og kos dere så sitter spiren før du vet ordet av det..får innjuni juli på deg...dere får ei blid lita jente..

klem

Skrevet

tusen takk for så raskt svar=) håper det du så stemmer:D

Skrevet

får opp juli/aug på deg jeg,enten slutten på juli eller starten av aug får opp ei lita jente på rundt 2900gr og 49cm lang.Ikke spørre meg hvordan jeg fikk det opp..men det bare kom til meg.Blir spennede og se når det gjelder vekt og lengde..hehe.

Skrevet

så spennende:D nå bare gleder jeg meg de neste 2-3 månedene:D håper noe av det dere ser stemmer:D krysser fingrene for det:D tusen takk for svar #Aurora har to gutter#

Skrevet

er det andre som vil spå meg? setter stor pris på det=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei svarer jeg her jeg sola89, så at du hadde sendt meg en pm. Tror du blir gravid mot slutten av sommeren jeg, august er den måneden som utpeker seg akkurat nå da. Har dere barn fra før? Får opp både en gutt og en jente :)

Skrevet

hei og tusen takk for svar=) håper spiren sitter snart...nei vi har ingen barn fra før. d er 2 uker siden tanta skulle vært her...men vet når jeg tester så kommer hun...har nemelig ingen symptomer på at det skal være en spire i meg nå:(

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...