Gå til innhold

Hjelp hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt gulesider ut på shopping i dag.

Han skal kjøpe penklær til alle barna....wæææææ

Kjenner jeg er nervøs og ville helst at han skulle sende mms av klærne før han kjøper dem men jeg må bare stole på at han gjør dette like bra som alt annet.

Håper det blir bra altså:)

Noen andre som har menn som elsker å shoppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg syns du er råtøff. Det blir sikkert veldig bra!! :D

Skrevet

hahaha, for et fantastisk kallenavn:-)

Jeg hadde også vært ganske spent hvis min gubbe skulle ut å kjøpe pentøy... ikke alltid at han er så god på det:S

Skrevet

Hehe...husker da jeg sente mannen ut for å handle litt da vi fikk første jenta vår. Da tok han av, var ute å handlet klær og utstyr for flere tusen. Jeg ser for meg at de han kjøpte av gned seg i hendene etter han spankulerte ut med stappfulle poser.

Men det skal han ha, kjøpte mye fint babytøy og utstyr. T.o.m nytt undertøy og amme bh til meg, pluss ammetopper. Brystpumpe, mikro sterilisator og flakser ordnet han også, og ammeskjold siden jeg sleit med såre brystvorter...

Skal ikke undervurdere dem..hehe

Skrevet

Mannen kjøper masse klær til barna, og han har overrasket meg masse. Ungene har utrolig mye fint som han har kjøpt, men så kom han en dag hjem med svart kjole til julaften......

Heldigvis var den for stor, men nå nærmer jo 17 mai seg og vet han da har planer om at jenta skal gå med den. Fin kjole, men vil ha på henne noe litt mer muntert.

Men når det er sakt, alle mannfolk er ikke håpløse til å handle klær, og det meste kan byttes.

Skrevet

Oj, milde himmel. Så heldig du er. Det hadde jeg aldri fått min til å gjøre. Shopping er det værste han veit.

Skrevet

Du er tøff!

Det hadde jeg aldri turt!!! :s

Skrevet

Han ringte nettopp og samtalen gikk slik:

G: kjære det var ikke så lurt å sende meg ut på shopping.

Meg: Nehei? Hvordan det?

G: De har så utrolig mye søte klær her og meste er til babyer.

M: men det er til barna du skal se så kom deg over til den andre avdelingen.

G: ja. Jeg fant en genser- en kåpelignede sak til Anne

M: Genser eller kåpe? Det er en viss forskjell.

G: Vel vet ikke helt jeg tror jeg skal innom noen andre butikker.

M: Du vet hva en kåpe er kjære?

G: Joda men det er så mye søtt her og jeg klarer ikke velge....

HAHA

M: Ring meg om en halv time kjære og få hjelp fra noen søte jenter som jobber der ;)

Jaja hva skal det bli på barna lurer jeg på.

To be continued.....

Skrevet

Blir nok kjempe bra:-)

Min er sånn passe intressert i shopping, men når han først gjør det så gjør han det skikkelig.Han har ikke problemer med å handle til seg, meg eller gutta på egenhånd:-)

Skrevet

Min liker godt å kjøpe klær til ungene. Nå har jeg to gutter da, så det er kanskje litt enklere. Han har i hvertfall aldri kommet med noen bomkjøp.

Men, nå vet jeg jo at han har god smak da ... ;-)

Skrevet

Jeg har også en mann som ELSKER shopping! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...