Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å holde meg våken store deler av dagen, men sover like mye som ellers. Tenker bare på å sove hele tiden og synes det er vanskelig å skulle være en god mor for mine 2 andre barn...Kan ikke huske at jeg var så trøtt så tidlig sist. Er ca 7 uker på vei.

Noen som har noen gode råd bortsett fra kaffe...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kjenner meg igjen !!! er bara 5u5d på vei, men har lyst til å sove døgnet rundt :o(

tar imot gode råd jeg også...

Skrevet

Jeg er i samme båt, sløv og trøtt hele dagen. Har ingen barn fra før, så det er bare oss to og katten, og katten og jeg sløver i kor her nå. :)

Jeg forsøker å bekjempe det med frisk luft og frukt (vitaminer.) Og så holder jeg meg i bevegelse/sittende i stedet for å falle for fristelsen til å ligge strak ut på sofaen. Vet ikke helt om det hjelper, men prøver i hvertfall. Drikker ikke kaffe da jeg plutselig sluttet å like kaffe 2 dager før ikm. Har ellers drukket kaffe hver dag. Nå går det i te og vann. Starter på uke 7 i morgen, tror jeg.

Skrevet

Hadde det også slik for noen uker siden, kunne sove 10-12 timer i helgene, en 2-3 timers lur på ettermiddagen, også rett i seng kl 22-23 på kvelden igjen. Tror det er best å bare ta seg noen minutter på øyet i stedet for å unngå å sove, trøtt kommer man til å være uansett. Men for min del gikk det hvertfall over, er 10+6 nå, og er ikke så veldig trøtt, men bare litt ekstra sliten etter jobb. Så hold ut :)

Skrevet

Har dere sjekket at dere har nok jern? Jernlageret mitt sank veldig under forrige svangerskap og jeg ble fryktelig trøtt og sliten. Det hjalp seg heldigvis fort da jeg begynte å ta jern. Det kan jo være verd å sjekke, lett å gjøre noe med dersom det er problemet for dere også.

Skrevet

Har ingen råd dessverre... Jeg føler meg også mye trøttere nå enn forrige svangerskap. Vet ikke om det fordi jeg har mer å henge fingrene i, i og med at jeg har en baby i huset, eller at jeg rett og slett bare er mer rammet av trøtthet... Jeg har heldigvis mammaperm nå da, så jeg kan sove når ungen sover, selv om det blir mindre og mindre soving på ungen da. Føler meg ikke som en god mor. Orker ikke å gjøre noe annet enn det jeg må med babyen. Ikke lett å gi så masse oppmerksomhet, når det er såvidt jeg klarer å holde øynene oppe, og hele kroppen dovner bort.

Skrevet

Det er mulig jernlageret er lavt...men synes det er litt tidlig.

I mitt forige svangerskap var jeg nesten anemisk.

Har ikke vært hos legen min enda, men skal få tatt blodprøver så fort jeg kommer meg dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...