Gå til innhold

Zassy, vil du se på meg og?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Lurer på som alle andre, ser du graviditet på meg?

Evt når?

Trenger vi hjelp for å få det til, eller får vi det til på egenhånd?

Si gjerne ifra om du ser noe mer, kjærlighet, jobb, osv.

f:240288

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :) Jeg får først og fremst opp mye kjærlighet rundt deg og kjæresten, at dere har det veldig godt sammen og kanskje er det en spesielt bra periode nå?

Når det gjelder graviditet tror jeg det blir et sommerbarn.. evt graviditet i juli..men tror egentlig mest det første. Prøver dere nå? November ser ut til å være en veldig fruktbar måned. Du spurte ikke om kjønn men det popper opp noe her, kan si det hvis du vil? :) Lykke til!!

Skrevet

Vi har det veldig bra sammen:)

Jeg vil gjerne høre hva du får inn ja:) Ser du evt hvor mange vi får totalt?

Vi prøver nå, har tenkt å få videre utredning dersom det ikke skjer noe innen august.

Har forsøkt i 2 år nå, var gravid i august i fjor, men mistet i 6. uke.

Så håper det stemmer med juli:)

Skrevet

Ok, så leit at dere har måttet prøve så lenge da! Håper dere lykkes snart. Ja det dukket opp jenter her, to jenter..usikker på om det er tvillinger eller to tette. Vet ikke helt hvor mange tilsammen men var disse to som dukket opp nå iallefall. Masse lykke til! Håper det blir deres tur snart :) Jeg tok en titt til og det er graviditet i kortene mine her altså..vil tro dere blir gravide innen 2010 jeg. Ja fortsatt "sommergravid" eller sommerbarn :)

Klem :)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Håper du har rett!

Uansett om det blir sommerbarn eller ei, så er det greit for meg bare det ikke drøyer altfor lenge:) Begynner å bli litt utålmodig:P

Ha en fin dag videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...