Gå til innhold

Jeg er FERDIG!!! Fødsels historie.

Anbefalte innlegg

Gel (modningsgel) ble spruta inn 07.30. Fredag 7 mai. Hadde vonde rier, men var ikke regelmessige. Fikk panikkangst ( med tanke på forrige fødsel) sånn i 5 tiden. Ville ha ks. de sa at da måtte jeg vente til dagen etter.

Jeg sendte hjem mannen klokka 18.00.fikk roa meg da ned med litt lystgass og alene tid. Dette gjorde at jeg fikk samla krefter til og tøre gjennomføre en event fødsel.

Vannet gikk 21.00. Hørte to knepp og det kom pittelitt ut bare. Veene starte rolig og overlevbart, men kom fort regelmessig og var veldig vonde. så jeg fikk lystgass. Gassa meg fullstendig drita. Banna og sværta litt, litt angstanfall som flinke jm og gyn lege hjalp meg gjennom. Klokka 00.00 fikk jeg epidural. de var veldig fokusert på å gi meg smertelindring. Den virket kun på den ene siden denne gangen også. Ringte da til sambo for at han skulle komme. Satt på sengekanten og vugga til 00.45, Da fikk jeg beskjed om å legge meg ned. Hadde da full åpning og var avflatet, pressriene begynte da umiddelbart jeg la meg ned. men fikk ikke til helt i førsten, men når jeg først fikk til måtte de holde ho igjen litt. Klipte litte snitt, så kom ho ut 01.20. fikk ho rett opp på brystet, sambo fikk klippe navlestrengen og alt var lykke. Ammet i 2 timer, sydde 4 sting.

Prinsesse leonora katharina veide 3615 gram, var 48 cm lang og 33 i hodeomkrets.

Fott opplevelse!!! Men fortsatt siste gangen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141836963-jeg-er-ferdig-f%C3%B8dsels-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...