Gå til innhold

Skulle ønska jeg ikke leste det.. Men nå når det er gjort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som bekymrer meg mest i denne situasjonen er at han ikke skjønner at du er såret! Det hadde fått bjellene til å ringe for meg. Han virker umoden og egoistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du syns det er greit om mannen din viser meg som kvinnelig kollega naken bilder av deg og prater om sex livet deres???

Men om han prater med en person på nett som han bare har kontakt med på nettet om div ting så er det ikke greit??

Sorry men jeg er blond og skjønner ikke helt forskjellen..

Og ja jeg er veldig glad i de fleste kollegaene mine..

anonym 14:26

Skrevet

Lygemus, luremus, stjelemus

Så morsomt utrykk, det skal jeg bruke!!

Til HI, du.. det er rett og riktig å bli sint og lei seg når man oppdager slikt. Jeg blir lei meg på dine vegne også. Hadde jeg vert deg hadde jeg prøvd å ikke nevne noe men over våket andre aktiviteter som f.eks. telefon, jeg må dessverre si at slike episoder sjelden kommer alene.

Skrevet

En skikkelig mann hadde tatt til seg det du sa og umiddelbarn stoppet kontakten med den andre kvinnen. Men en skikkelig mann hadde vel aldri gjort noe slikt i utgangspunktet?!

Lykke til!!

Skrevet

Det jeg også mener.. Klarer ikke å prate med ham engang synes bare han er egoistisk, og en helt annen enn jeg hadde trodd..

HI

Skrevet

Ta det opp på nytt i morgen, når han har fått tenkt litt på det... Ikke la det bare gå forbi i stillhet, det ender med at han fortsetter, og at du forblir dritsur på han, og mister tillitten

Skrevet

Hei Hi!

Jeg synes du har all grunn til å reagere, men ikke overreager. Forstår godt at du blir kvalm og irritert, ikke minst usikker, men ikke la dette ødelegge forholdet!

Mannen din var vel litt kåt. Det sto ingenting om at de ville gjøre noe med hverandre?

De snakket om sex. Jeg snakker med mine kompiser, og kjæresten min snakker med sine venninner, også om sex da dette er en viktig del av vårt liv. Men vi går ikke i detaljer, noe ikke din kjæreste gjorde heller?

Du sier at de har kjent hverandre siden før dere ble sammen.. I 6 år.. La de være glad i hverandre, som venner.. Kanskje han har funnet en venn han føler han kan snakke med, og gjerne få han til å forstå jenter/deg innimellom.

Mitt råd er å tilgi han for denne gang, legg det bak deg, men selvfølgelig kreve respekt og forståelse fra kjæresten din!

Skrevet

Hvordan går det, HI?

Skrevet

For meg blir det for dumt å faktisk spørre om man bør reagere!

JA, DET BØR DU!! :P

Stå på, få ut kællen :P

Skrevet

Fy søren, du kan bare ikke godta dette!!!

Siden han ikke forstår at dette er galt, kan du ikke forvente at han slutter heller....drittgubbe!

Skrevet

Nettopp! Hvis han ikke ser noe galt i det så kommer han bare til å fortsette i skjul. Jeg skjønner at du ikke vil være alene med det nyfødte barnet deres, men det er kanskje bedre å bli alene nå før babyen venner seg til at begge er der.

Ønsker deg lykke til, og føler virkelig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...