MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 jeg er 23 uker på vei, og skal til jordmor for andre gang i neste uke. var der engang i februar også, men da var det mest veing, måling, høre etter hjertelyd osv.. også kunne jeg spørre spm hvis det var noe jeg lurte på. men jeg lurte ikke på noe spes. hadde regnet med at neste gang, da, kommer jeg sikkert til å lure på noe... men nå sitter jeg her i uke 23 og lurer faktisk ikke på noenting... føler det blir så teit? alle gravide har vel masse spm?? hva er det "normalt" å lure på ? hva lurer dere på?
lilletjukka ;o) Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Er ikke så rart egentlig synes jeg... Ting vi lurer på får vi ofte svar på av venner, familie eller internett. Jeg har fått mange nyttig råd og tips på BIM. Har også tre søstre med til sammen 8 barn, så mye info har jeg også fått av dem. Jeg lurer derfor ikke på noe nå, og vet ikke om jeg kommer til å ha noen spm til jm neste gang.. Tenk heller at du er godt forberedt, opplyst og med selvstendig evne til å skaffe viktig info ;o)
mamiladi Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hvis du føler deg frisk og rask og ikke har noen bekymringer for babyen så er det ikke rart at du ikke lurer på noe :-) Ingen grunn til å føle deg dum!! Jeg lurer på masse til neste undersøkelse, men det henger mest sammen med situasjonen rundt forrige svangerskap. Ikke alt som var 100% normalt..
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg var hos jordmor i forrige uke (uke 24) og lurte ikke på noe som helst! Fikk masse infobrosjyrer og fikk høre hjertelyd <3 Det var det viktigste, synes jeg
Nat27 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Enig med lilletjukka her! Vær glad for at du allerede er godt opplyst og har et normalt svangerskap Ellers hadde nok spm kommet på rad og rekke, tenker jeg. Jeg har heller ikke noen spm til jordmor eller lege foreløpig, og ikke hadde jeg det i mitt første svangerskap heller
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 hehe du er absolutt ikke dum av den grunn! Vi har stor tilgang på info, og spørsmpl dukker vel opp litt etter litt... Mitt eneste spørsmål til jordmor var noe jeg har lurt på lenge, og tenkt masse masse på. "Hvis man skulle av en eller annen årsak endt opp med å føde helt alene, hva gjør man med navel strengen? hvis man kutter den, kan man f.eks stramme til hardt med en snor og knyte slik at ingenting lekker, ville det vært farlig eller ville det fungert?" Det irriterer meg grenseløst at hun ikke ga meg noe svar.,... hun sa "siden dette er ditt første barn satser jeg på at vi får deg til sykehuset" veldig irriterende igrunn hehe
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 .... om du så skulle få noen ting du lurer på.... skriv de ned på en lapp, ta med til JM... Jeg er expert på å glemme. Det hjelper med lapp. Seinest idag glemte jeg noe, en ting skulle jeg huske... og det glemte jeg.. Kommer ammetåke tidlig, mon tro ??? hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå