Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 man får en 50 siders katalog fra H&M i posten og kun 14 av sidene er klær til gutter, mens resten av katalogen er bare jenteklær... Ja, ja, gutten min, mamma får vel sette seg ned og sy gode ekte hjemmesydde klær til deg Haha
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Ehh, det fins da andre butikker enn H&M her i landet. Jeg handler svært lite på H&M, men gutten min har mer enn nok med fine klær for det. Helt fri for Spiderman og dødningehoder. Reflex og Barnas hus og andre butikker med like/tilsvarende merker har masse fint. Name it har også helt brukbare klær. Må du handle på nett finner du Name it og flere andre merker på www.linuslotta.com
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Ja, hva er liksom tingen med Spiderman og dødningehoder på alle gutteklærne? Eller Ole Brumm og TIgergutt. Finnes det ikke en mellomting mellom det stygge og det sukkersøte? Og hvorfor lages det så mye babytøy MED hette??? For det første- når babyen er bitteliten kan det jo slett ikke være behagelig å ligge på rygg med en klumpete hette på hettegenseren. Og når de blir større og begyner å leke, så er jo hetter rett og slett farlige dersom de setter seg fast og barnet kan bli kvalt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 absolutt enig med dette Turbotrollet & Lille Sprell♂,hvorfor i all verden denne evige hetta? spurte en gang på en klesbutikk og hun sa at det var mange som brukte hetta slik at det ble lunt for babyen..ja,det er jo derfor vi har lue da!har man hette og lue blir det fort for varmt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er sååå enig med deg, Turbotrollet, når det gjelder hetter på baby og barneklær! Da jeg fikk mine barn og folk lurte på hva jeg trengte av klær, sa jeg at vi blir glad for alt, bare det ikke er med hette.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har to jenter og det er veldig bra utvalg ja, men har også et tantebarn som jeg handler til som er gutt og synes jeg finner mye fint jeg. Handler en del på Lindex og Name-it:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå