alltidhåp Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har endelig blitt gravid, er ca 15 uker på vei i dag, skal på ultralyd i morgen og er spent på om dere kan se kjønn og om alt går bra med den lille Tusen takk Jeg: 220477 Han: 290174 Vil han fri til meg tro? Goklem fra meg alltidhåp
zassy☆ Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hei kan se på kjønn, fikk opp ei lita jente Har dere barn fra før? Får opp en eller kanskje to gutter også. Det er mye kjærlighet her iallefall, ser ut til at dere har det fint sammen! Men vil han fri..hmmm! Hehe.. er usikker her, har du det på følelsen selv? Lykke til med alt! Husk å si fra hva dere finner ut i morgen da, spent!
alltidhåp Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Hei Zazzy, tusen takk for at du tok deg tid Han har 2 barn fra før, tvilling, gutt og jente Vi har det veldig fint sammen, har ikke vært sammen så veldig lenge, men dette er rett Var bare litt nysgjerrig på om det lå et frieri i lufta Vi har tiden fremfor oss så det er ingen hast. Vet ikke om jeg ser kjønn i morgen, da dette er en tidlig ultralyd.. men ser jeg noe skal du få vite med glede... har litt magefølelse på at det er ei lita jente Tusen takk Dette er vårt første barn sammen så vakkert Klem
alltidhåp Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2010 Hei igjen.,... Har vært på ultralyd og ny termin er 3 uker frem, altså jeg trodde jeg var litt over 15 uker på vei, men er bare litt over 12 uker, så altfor tidlig å se kjønn.. Jordmor sa det kunne være jente siden jeg har vært så kvalm og kastet opp... hører flere si det... Men det viktigste er at det er velskapt og friskt... lenge igjen Aktiv krabat.......så vakker og liten litt uvirkelig egentlig. Takk for at du tar deg tid til meg Klem
zassy☆ Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hei Høres ut som du gleder deg stort over dette og det er så koselig å høre! Masse lykke til videre i svangerskapet - håper alt går vel for dere Klemklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå