marihøna <3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet om sprinkelsenger som har drop-side, og mulighet til å heve bunnen så mye at det ikke blir noen kant igjen? Har sett på noen som har drop-kant, men de kan aldri senkes så lavt at de kommer under/jevnt med madrassen... Noen som har noen gode tips?
Erle79 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hvis man senker (dropper) sideveggen, og madrassen skal ligge kant i kant med toppen av den senkede veggen, da blir jo barnet liggende fryktelig høyt oppe uten sikring..? Med Ikea sine senger kan du fjerne hele sideveggen, er det noe sånt du er på jakt etter? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002
marihøna <3 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Har tenkt å plassere senga helt inntil min seng, så det er ingen sjanse for å trille ut. Gjorde dette med førstemann, og var utrolig deilig å slippe å løfte over kanten etter amming på natta. Kunne liksom "skli" han tilbake i egen seng, da madrassene våre hadde samme høyde. Takk for tipset med Ikea, får ta meg en titt der!
Rufsitufsi Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Hei! På Barnas Hus på Alnasenteret har de flere modeller av denne typen. På flere av de kan du justere høyden på barnets sengebunn/madrass slik at den matcher høyden på din egen seng. Vil tro at de har slike senger flere steder, og at de fleste modellene går an å justere:) Hilsen Rufsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå