carpe-diem Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei, Føler alle er så tidlig hos legen...selv har jeg 1. time i uke 13. Er dette veldig sent? Legen min har ultralydapperat, noen som vet om det er mulig å få se fosteret da?
*NordNorge* Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg var hos legen i uke 12, men jeg viste ikke om at jeg var gravid før da. Det vanlige er jo mellom uke 8 og 12. Så uke 13 er ikke ille d
Mia71 Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg var hos legen når jeg hadde passert uke 13. Om du får ul så ser du barnet som ser ut som en liten baby - dog litt små/tynne armer og bein. Jeg skal ikke ha neste sjekk før uke 20 pga ingen jm tilgjengelig. Synes 7 uker er lenge å vente når helsetjenesten selv mener man skal gå til lege/jm hver 4 uke. Sånn var det sist også. Lite tilgjengelighet på helsestasjonen. Håper du får se nurket på ul!!
carpe-diem Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar:) Kunne du ikke fått time hos vanlig lege heller? Det er vel først mot slutten av svangerskapet besøkene hos lege/jm bør være hyppige?! Skjønner at du syns det er lenge å vente....er liksom noe å se frem til de legebesøkene;) Plutselig er du i uke 20:-)) vil du/dere vite kjønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå