min lille fotballspiller<3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Stelleveske på ABC Cobra? Eller noen andre stellevesker å anbefale? evt bilder på hvordan stelleveska di henger på vogna? Vanskelig å finne en jeg har lyst på
doble<3<3 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Aner ikke åssen vogna er jeg, men selv ønsker jeg meg en Ship`Hop stelleveske =) se www.lilleprinsen.no for mer informasjon.. Den skal visst passe til alle (?) vogner har jeg hørt ;p
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg skal også ha ABC Cobra, men har ikke funnet stelleveske enda. Så en utrolig stilig bag på G-SPORT. Like greit å kjøpe en slik å henge over. 349-, og ikke for stor. Akkurat plass til det en trenger med sidelommer. Og så kan man bruke den senere til andre ting enn stelleveske. =)
Oktobermamma09 Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Hei Selv har jeg Petunia Pickle Bottom, er kjempefornøyd! Den har kult design, og er veldig funksjonell! Den finnes i liten (litt stiligere) og stor. Jeg har den store, da... Litt i overkant dyr, men regner med å ha den til neste mann også! Ser jo hvor mye jeg bruker stelleveske nå, så vel investerte penger. Kjøpte min på www.guttelus.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå