*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Da har jeg ringt å fått time til UL. Hva skjer på dennen UL,og hva ser de etter? Hva skjer etterpå. Skal jeg ta EL tester osv? Vet så lite om dette. Men de sier kanksje mer om det når jeg komme på UL. Jeg er på dag 11 med Progynova når jeg skal dit. Er det normalt?? Mange spm her,men lurer igrunnen på alt. Mange takk for alle svar
titinn Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 På Ullevål? Jeg skal også inn til UL den 18.5. Har to egg på frys. Tror de sjekker størrelsen på livmorslimhinna, og om den er tykk nok. Så enten avtales det opptining og innsett den dagen, eller så må man ta mer progynova. Dette bare tror jeg altså, men det sto i brevet mitt at de skjekker dette før evt. innsett. Tar du tre progynova tbl daglig? Blir min 10. dag med progynova da jeg skal dit. Skal sjekkes med UL mellom dag 9-11 sto det i brevet mitt. Vet ikke med EL tester for har trodd at ved progynova så produserer vi ikke egg siden vi skal kun sette inn?!? mulig jeg tar feil...
anonymeee Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 hei hei=) vi har bestemt oss for søskenforsøk jeg hadde ett egg på frys,og den tålte opptiningen=) nå er jeg endelig ruger(dag6).. jeg brukte progynova tabletter og hadde ul på dag 13,legen så at jeg hadde ett moden egg så forsøket ble avlyst.. neste forsøket ble med naturlig syklus,da hadde jeg ul på dag 9 og 12.. jeg begynte med el test dagen etter..på dag 15 hadde jeg el og 3 dager etter, utenom testdagen ble egget satt inn,jeg begynte da med progestan 1 dag før innsetting. lykke til håper at du også ruger snart=))
min2.spire Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hei Vi har som anonymeee vært til ul på dag 12 og tar EL-tester frem til rett tidspunkt siden vi skal sette tilbake egg (forhåpentligvis) i naturlig syklus. Jeg bruker ingen medisiner. Lykke til, håper du snart blir ruger.
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 Hei. Takk for svar. Jeg har vært ruger og det vokser en liten spire inni magen min nå. Det er helt utrolig. :) Jeg var på ul dag 11 i syklusen. Gikk på progynova og crinone. Det skal jeg fortsette med frem til jeg er 12 uker på vei. Er idag 4+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå