Gå til innhold

Opprett et underlivsforum her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så jævlig lei av andres utflod, konsistens, lukt og farge!!! Fittelepper, bollemus og biffgardiner er heller ikke særlig delikat å dele med andre!!! Få et eget forum der disse damene kan boltre seg med disse vemmelige sakene uten å la det gå utover oss som ikke plages av slikt!!! Når overskriftene beskriver hvordan det står til nedentil hos enkelte, og det på ekleste måte, så kan man faktisk ikke unngå og se det! Så ikke kom her og si at vi ikke trenger å lese det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i samme slegen et som heter PMS.

Der kan jo du henge.

*knis*

Skrevet

Kanskje, kremt, dette forumet er til nettopp den slags??

Du vil gjerne ha det som en drittsleningsarena på nick og kjendiser.

Kanskje et eget forum til det?

Skrevet

ha ha haha

vi burde hatt et PMS forum til sånne ja!!!

(Men vi har jo krangle da...)

Skrevet

Har du barnimagen eller planlegger et barnimagen så må du nødvendigvis en tur innom underlivet ;-D Derfor er det et litt relevant her inne. Bedre å skrive det her enn under lunsjen med venner.....

Skrevet

Riktig det, HI, og mens vi holder på så kan man opprette et eget forum for dette evinnelige baby- og barnesnakket. Det er helt grusomt hvor mange som skriver om det her inne og jeg vil søren ikke ha noe av det!!

;P

Skrevet

Det er et forum her for akkurat slikt, det kalles Anonymforum.

Det ble til å begynne med opprettet for de som hadde personlige eller intime spørsmål de ikke ville legge ut med nick.

Og sist jeg sjekket var underlivsproblemer både personlig og intimt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...