It's all about me Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Den ser så enkel og genial ut for de aller minste, så kjøpte en brukt på finn. Men det er jo klin umulig å legge gutten oppi og deretter få han til å ligge bra. Hadde det vært stiv bunn på den hadde jeg skjønt det bedre...
trillemamma Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Har du sett på tettinntil.no? Hvor gammel er babyen?
Candy girrrl Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Har samme problemet med Maducaen. Får det ikke til!! Og holder på å kvele babyen når den er i selen
It's all about me Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Ja har sett der, men kunne kanskje lett mer. Kan bare ikke skjønne at det skal være så vanskelig. Gutten er 5 uker imorgen.
It's all about me Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2010 Huff da, er jo ikke det en er ute etter... Har en Beco Butterfly også, men kjøpte BabaSlingen for å ha en å bruke på raske turer i butikk og barnehage, samt å bruke inne under legging av de to eldre søsknene. Men det har jeg enn så lenge kunnet se langt etter (
trillemamma Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Skulle til å si at jeg kunne hjelpe deg, tror nemlig vi bor i samme by. :-) Er bare det at jeg har aldri hatt et så lite nurk i slynge. Er ikke meningen at det skal være bunn i slyngen, den skal være myk og tøyelig, forme seg etter babyens kropp. Jeg leste om det, men jeg finner ikke igjen linken nå. Skal prøve å forklare det. Babyer er ikke rett i ryggen, når du holder han opp i luften krummes ryggen, det skjer naturlig. Nøyaktig samme form får han når du legger han i slyngen. Når han vokser til å blir eldre, finnes det andre måter å bruke slyngen på. Her er en bildeserie hvor han ligger i slyngen. http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_ringslynge_nyfodtvugge.htm
It's all about me Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2010 Takk for link, den var en del bedre enn forrige jeg fant. Da skal jeg prøve igjen før jeg gir opp. Heldigvis betalte jeg ikke all verden for slynga, men så jo på den som løsningen på alle mine problemer med 3 unger og 2 hender, he he.
Neijasså... Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Ringslynge fikk jeg aldri til heller før ungen var stor nok til å sitte på hoften (ca 3-4 mnd). Elastisk sjal anbefales helhjertet til de helt minste! ) Det kan du knyte på deg først slik som det skal være og så setter man bare barnet i etterpå (god stretch i stoffet). Beco'en er også finfin, men jeg liker den best til større barn. Når de er så store at de holder hodet selv er den helt strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå