Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Æsj... jeg skulle vært jordmor nå jeg! Men valgte en helt annen retning. Nå føler jeg det er for sent å begynne en laaang skolegang. Jeg er 27 år. Man må først bli sykepleier, så jobba noen år, så jordmorskolen. skal, skal ikke....skal, skal ikke....
The Bad Gal Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Du skal jo jobbe til du er 67 år, så du har jo gode 40 år igjen av arbeidslivet. Vil si du har ganske god tid, jeg:-) Kjør på! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Du trenger bare jobbe 1 år som sykepleier før du tar jordmor. Jeg sier go for it;)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Go for it girl!!! Du kommer til å angre bittert om du ikke gjør det... Dessuten er 3 år av livet med utdanning lite i forhold til den gleden du vil få at å følge drømmene dine... Jeg kommer ikke til å være ferdig med utdannelsen før (tidligst) 2016. Da er jeg 35år... Men jeg har en utdannelse jeg kan være stolt av og et yrke jeg trives i... Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Gjør det! Du er ikke for gammel - det er slett ikke for sent!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg fulgte hjertet mitt... og er jordmor nå Var vel 28-29 da jeg begynte på sykepleien, med to små barn. Men har ikke angret en dag, og elsker virkelig jobben min! Ja, det er en lang vei å gå, og noen ganger har det vært tungt og slitsomt. Men du opplever masse underveis, treffer utrolig mange flotte mennesker og får med deg uvurderlige erfaringer på veien. Mange nye venner får du og. Så følg hjertet ditt du, ellers angrer du nok resten av livet. Og du er jo så ung, har maaange år igjen av yrkeslivet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå