Lady lovely locks Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Litt usikker på hvor mye vi skal gjøre ut av 17. mai. Vi har jo 3 barn under 3 år, så jeg orker ikke stille i stand så mye opplegg at de bare blir kaos... Hva skal dere gjøre den 17?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 spise grillmat og være hjemme og kose oss:)
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Gå i det lokale barnetoget her vi bor, opp på skolen med is og leker, grille med noen venner utover dagen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Se på tog...med mine to små...ikke gå selv, bekkenløsning. Spise kake og grillmat hos venner. Da blir det ikke så mye stress for oss. Litt egoistisk, men praktisk i en hektisk hverdag.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er så heldig at jeg er klassekontakt for klassen til datteren min, og har dermed ansvaret for at ungene oppfører seg i toget, og passe på at klassefanen blir holdt pent, og få den med til skolen.. Senere på dagen må jeg være med på å rydde og vaske.. Kan nesten ikke vente til den drittdagen er over! Hater det styret med 17.mai!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Alt etter været i grunn. Er det opphold/ pent vær og ikke for iskald vind så drar vi for å gå i barnetoget, blir også bytur for å se på russen og borgertog. Trolig innom eldstemanns skole en tur før vi dra til byen før vi drar til mine foreldre for middag og kaffe/kaker. Er det drittvær så blir vi hjemme når barnetoget gør, drar på eldstemanns skole ( leker for barna osv), så til mine foreldre for middag og kaffe.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Være hjemme og kose oss med grilling, is, brus og film.
Gjest Toxic Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Gå i barnehagetoget, se litt på barnetoget, kjøpe heliumballonger, spise masse kake og is. Blir ungene leie, drar vi hjem.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Jeg skal ha med meg mann og barn og vagge bort på skolen og hilse på kjente, så skal vi hjem i løpet av noen få hundrelapper og avgårde til stranda og grille. (siste punktet jobber jeg litt med å få mannen med på. Han mener det er for kaldt. Jeg mener han har å tie stille og ha det koselig og dermed basta....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå