Gå til innhold

Avhengig av anonymforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg selv i å logge på denne debattensiden gang på gang på gang... bruker masse tid her, og det er jo egentlig helt bortkasta...Er jeg avhengig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte AKKURAT det samme! Skal egentlig holde på med en viktig skoleoppgave, men må innom her hele tida....

Skrevet

Du er nok avhengig. Skaff hjelp. og tips oss andre om hvor, etterpå!

Skrevet

Jeg og. Deprimerende, men om jeg klarer å logge av så logger jeg på igjen i løpet av en halvtime...Dette er grusomme greier. Vi trenger hjelp.

Skrevet

Jeps, litt avhengig jeg og.. Er en del SM i sv. skapet, så da blir det til at jeg sitter her en del. Av og til troller jeg mye også, slik at alle andre her inne blir dritsure på meg. Det synes jeg er litt morsomt da.

Men her er også mange gode råd og informasjon. Lurer man på noe, får man svar. Om noen er vel hysteriske, må man ha vett til å ta ting med en klype salt. Lurer jeg på noe, spør jeg om det her, og vips så får man svar! Det liker jeg..

Skrevet

HI her. Har vært ute en tur, en måtte inn å sjekke om det var noe nytt spennende her, og som forventet var det ikke det, men måtte se likevel. Tror jeg må finne meg en ny hobby. Skipt å bruke så mye tid på noe man ikke får noe igjen for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...