Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal på ferie en uke i juni. for å unngå hele "sterilisere flasker-problematikken" tenkte jeg å kjøpe engangsflasker.

problemet er at (nett)apoteket selgere bare pakker med 230 flasker og pakker med 25 sutter. blir jo litt dyrt. Jeg trenger vel 40 flasker (Max) og fem sutter.

Anyone? spleise?:)

Her er en link til nettbutikken:

http://www.dinsundhed.nu/shop/dk/Engangssutteflasker-C66.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Unnskyld at jeg blander meg, men vil det ikke være enklere å kjøpe en flaskesterilisator?)

Skrevet

Du kan få kjøpt elektrisk sterilisator som er grei å ta med på ferie. Det vil være vel så billig for deg som å kjøpe engangsflasker, og da kan du bruke den på alle ferier, til flere barn og så kan den selges etterpå. Philips Avent elektrisk sterilisator koster 8-900 kroner, billigere hvis du får tak i en brukt.

Selv droppet vi sterilisator da vi var på ferie med den da 7 mnd gamle gutten vår. Vi hadde med 4-5 flasker med smokk. Skylte dem godt etter bruk og vasket dem i kokende vann (er vannkoker på hotellrommet) og zalo hver kveld. Hadde han vært yngre hadde jeg nok tatt med en sterilisator, men denne måten synes jeg var grei. Da tok vi bare med en flaskebørste og litt zalo på en liten flaske.

Skrevet

Det finnes sterilisator man kan ha i mikrobølgeovnen også, de koster 400kr. Men da må du ha mikro dit du skal. Det blir mye billigere enn de engangsflaskene.

Skrevet

Dette er jo slike spesialflasker som man bruker til barn med leppe- ganespalte. Har ditt barn det? For ellers tror jeg nok ikke han kommer til å ta disse suttene, altså... De er ganske lange, og er ment å "trykke" ned i halsen på barn med åpen gane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...