Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

YES! Alt bra, formen er på topp igjen, og mens akkurat over! Satser alt på at lap har gjort sitt og at vi har en viss sjanse denne pp!!!

Du da, alt bra? Må vel være over de magiske 12 uker du nå?! Nærmer seg vel ul. Herlig følelse når magen begynner å komme :-)

• 2 uker senere...

Hei og hå LyKKeLiG29!

Her er jeg, var såvidt jeg så "etterlysningen" din også:-)

Ingen fare på ferde her, bare fikk litt nok av alle innleggene med SA/MA og blødninger og bekymringer og....ja.....så jeg har bare meldt meg ut herfra og tror ikke jeg kommer til å frekventere her like mye lenger.

Du kan jo gi meg mailadressen din, så kan vi heller oppdatere litt der til og fra? Gikk jo inn her nå for å se etter deg og et par andre:-)

Så, how goes? Har du det bra? Er syklusen i gang igjen? Prøver dere?

Fortell, fortell!!!! Merkelige greier at jeg faktisk tenkte på deg og gikk inn her for å si hei:-)

Med meg går det fint. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei, for gynekologen sier noe annet enn mine egne beregninger, men litt over 9 uker vil jeg nok si jeg er. Var på ul i går igjen grunnet at jeg har hatt en del brun utflod etc.

Så da fikk jeg se knøttet for andre gang, rart. Hørte hjertelyden igjen også....

Men ser mer frem til uke 12 hvor jeg kan senke skuldrene litt mer. Har bestilt privat ul da hvoir vi også får se h*n i 3D eller 2D - vet ikke hva som er hva..hehe

Formen er bedriten. Er kvalm, svimmel, uggen, har mye vonde pupper, oppblåst i magen, føler meg stygg, feit og jævlig og jeg tror at om du hadde spurt mannen min ville han nok ikke pekt ut meg som Frøken Sjarmerende om dagen heller;-)

Men, men. Det går fremover.

Hei til deg også Aiva:-)!!!

Hvordan går det med deg? Formen og i det hele tatt?

Nei jenter, jeg får kjempe meg gjennom nok en dag på jobb. Ut denne uken, og neste og så har jeg ferie.....DET trenger jeg altså!!!

Ha en finfin dag videre, og så får vi si hei og høre hvordan det går i blant!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...