Gå til innhold

Å være surrogatormor for penger, er det samme som prostituasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man "selger" jo kroppen sin for penger..

Tenk på det du!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, det skal jeg tenke på...

Selv om jeg må si at jeg missliker sterkt at anonyme skal bestemme hva jeg skal tenke på!!!

Skrevet

Det er noe helt annet, og hvis du ikke ser den ENORME forskjellen på å ha sex for penger og det å bære fram et liv for noen som ikke kan selv så er det noe alvorlig galt med deg...

Skrevet

Tror du bør sette deg litt bedre inn i hva det vil si å drive med prostitusjon, og hva det vil si å være surrogatmor...

Hva syns du om å selge historien sin til Se og Hør... da selger man ikke bare kroppen, men sjela og...

Skrevet

Jasså er det det, du.. Så å bære fram et barn for penger, er en seksuell tjeneste? Kan jeg få se kildehenvisning, siden du er så påståelig?

Skrevet

Om du ser det sånn selger du kroppen din om du er modell, og fysisk arbeid også, for ikke å snakke om at du selger tankene dine om du har akademisk arbeid.

Jeg ser ikke helt problemet, hverken med det ene eller det andre.

Skrevet

Det begynner å komme mange rare sammenligninger her inne. For ikke så lenge siden var det ei som mente at vi som ikke syntes det var dødskrise dersom vår eks hadde blitt sammen med ei venninne, vi brukte vel også å kjøre i fylla. Siden vi tross alt ikke hadde moral.

Forøvrig er det ingen a i prostitusjon

Skrevet

Tror du må slå opp prostitusjon i ordboka gitt..... Mener du at håndtverkere, massører, malere, modeller o.l også er prostituerte da, siden kroppen/kroppsdelene deres utfører tjenester for penger? Og forøvrig folk som er med på forskningsprosjekter og prøver ut ulike preparater, medisiner, kosmetiske produkter på kroppen, er jaggu meg prostituerte de også!

Skrevet

Jeg er egentlig ikke i mot prostitusjon i seg selv heller, jeg....

Det drar jo ofte unektelig med seg noe av det mest avskyelige som finnes, men det å selge sex for penger under ordnede forhold, av 100%fri vilje, hvorfor ikke. Ja, det finnes kvinner som har kontrollen selv.

Så å selge kroppen sin for å hjelpe noen å få bære frem et ønsket barn, hvorfor ikke, hvis det er under ordnede forhold og av 100% fri vilje.

Skrevet

For ikke å snakke om å være sirkusartist, fysioterapeut eller bonde.

Skrevet

Og dansere, og idrettsutøvere! Horer alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...