Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! jeg fant ut at jeg er gravid i dag, ca 5 uker på vei... jeg gikk ut av et 5 år langt forhold for ikke lenge siden der vi prøvde hardt å få barn, skjedde aldrig, så gikk mye til gyn og fikk pergotime og metformin pga små syster på eggstokkene. disse sluttet jeg selvfølgelig på når det ble slutt med samboeren. begynte likevell ikke på prevangsjon, fordi jeg hadde gått på p-piller ca 8 år og hadde opplevd hvor godt de satt i kroppen da vi prøvde å få barn.. så møtte jeg en ny fyr, med annen religion, som ikke er ferdig utdannet og som jeg i grunn ikke kjenner så godt.. han er flott, men har en del svake sider også...vi har datet ganske mye de siste 3 mnd, og har selvfølgelig hatt ubesykttet sex. vi har pratet om hvordean det ble om jeg ble gravid og jeg har alltid sagt at jeg aldrig vil ta abort - uansett... men nå, når jeg sitter oppi det så blir jeg virkelig i tvil.. jeg er jo 24- snart 25 år, har utdannelse og støttende familie (som selvfølgelig ikke vet noe enda) hvis jeg skal være sammen med barnefar, så må jeg konvertere til hans religion, og blir det en gutt så vil han absolutt omskjære barnet. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, på den ene siden er jeg glad, fordi en del av meg tvilte på at jeg kunne bli gravid etter å ha prøvd aktivt i 2 år... en annen del er livredd for at jeg skal plages med han fyren, at barnet skal lide noe, og hvordan framtiden skal bli... mitt største ønske har vært å bli gravid, og nå når jeg er det, så vil jeg bare gråte.... uff dette er ikke lett... må nevne at ex'n vil ha meg tilbake for alt i verden, og at jeg egentlig er litt forelsket i en helt annen fyr... i tillegg planla jeg noen veldig fysiske kurs snart og jobben min er litt usikker for tiden.. what to do..? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141836102-skal-skal-ikke-litt-langt/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå