Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo akkurat det jeg mener da. At hun ikke skal ta det så ille opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjønt det;) Jeg for min del er kjempefornøyd med denne tråden for jeg har lært meg et nytt ord; SNURPFITTERI!!! hehe...

Skrevet

Eh nei, mente ikke deg da Bompibomp, tenkte i mitt øre hodet at hun andre sure var HI.

Trekker tilbake det med skjerpings og HI;P

Gjest sug lut
Skrevet

Er du Østerssopp? Det ville jo vært glitrende ironisk om soppen hadde to nick selv :D

Skrevet

Haha, okei! Men da ble da pausen din interessant alikevel! :-D

Skrevet

Haha, da er det fare for at jeg har dødd.

Skrevet

haha... nei ser nå at det ikke var meg du siktet til...litt blond her sug lut ;)

Skrevet

Har ikke fått med meg dette-hvordan ble det avslørt?

Skrevet

skjønner ikke helt dette, og er sikkert ikke så viktig... Men synes det var litt morsomt at supermamma het østersopp først, også bytta nick og sa noe annet :-) hehe...

La nå folk holde på som de vil, her inne mobber alle og skriker alle osv... :-) oppfører seg ikke akkurat som vanlige mennesker.

Skrevet

Å nå ble jeg nysgjerrig; Hvordan vet du det?

Skrevet

fordi jeg gikk inn på profilen til østersoppen å da stod det supermamma:). Så sjekka jeg bare profilnummeret ved å holde musepekeren over nicket, og det var det samma... Måtte bare le litt, men er ikke så veldig viktig akkurat :-) Poenget mitt er mer at jeg synes folk her inne er frekke og snakker uten folkeskikk og det som er... Er ganske lei av at folk tar seg så til rette. Tror du de er like frekke i virkeligheten?

Skrevet

OI!!! dette tror jo garantert ingen på da, men jeg er faktisk ikke henne.... shit det var ekkelt! Jeg har faktisk aldri hatt noe annet nick! Ja ja... folk får tro hva de vil.

Skrevet

Hahaha ;) Good one!

Skrevet

Profilnummeret er jo det samma.... hva er det man ikke skal tru på? det går ikke an å få to profilnummeret som går til samma profil for ingenting... Men hvorfor viktig er det da? :-) men feigt at folk ikke kan stå for meningene sine :-)

Skrevet

Når man trykker på nicket til Østersopp så kommer man jo inn på profilen DIN supermamma ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gad, så teit. Man skal være forsiktig med å kaste stein i glasshus...

Men for all del, jeg bryr meg nada! Ikke har jeg fått med meg dette styret med Kapabel heller, og godt er det! :)

Skrevet

Men hverken supermamma eller østersopp har profil? Det er jo ikke rart den er lik da?

Skrevet

Sletta den nå da... men holder du musepekern over nicket ser du at samma nummer kommer opp nederst på linja... men samma det egentlig, ble bare litt for dumt med folk som hetser andre også driver hu med det samme sjøl:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JOda, hun hadde profil. Og fjernet den når det ble oppdaget. Merkelig fenomen det her inne, men det går igjen. Om du sjekker profilnummeret på de to nickene så ser du at de er det samme. Men igjen, WHATEVER! Man driter på leggen, og blir husket for det for alltid ;)

Skrevet

Det er fordi hun dreit seg ut og slettet profilen sin nå det :)

Om man holder musepekeren over nicket så kommer profilnr opp nede ved oppgavelinjen og da ser man fortsatt at det er samme nr.

Lønner seg ikke å kaste store steiner når man sitter i glasshus, og I HVERT FALL IKKE når man ikke er spesielt hyggelig i det man skriver!

Skrevet

En ting er sikkert, jeg evner ikke å forstå detta jeg hehe... Når jeg klikker på supermamma, eller østersopp, får jeg bare opp at brukerne ikke har profil jeg........

Syns det forsåvidt er merkelig om folk har to eller fler nick for å svare seg selv i trådene :P

Men dem om det!

Skrevet

Ja sånn kan det gå.

Fniiiis

sug lut: er du synsk?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du, isakmutter... hold musepila over nicket mitt, så ser du at det står "enhelmassetekst, profil id=387621"

Det er altså 387621 som er MIN bruker-id...henger du med?

Skrevet

Døh,palmis! Jeg skjønte det nå ja, måtte ha det inn med t-skje! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...