Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du er Kapabel så synes jeg du gir fine svar og virker å være en real jente! :-) Drit i at noen har funnet ut noe å bruke i mot deg, du har da iallefall ikke vært slem med noen. Litt tull er ingenting mot det mange andre tullinger har gjort her inne. Så du kommer veldig godt ut! ;-)

JEG liker deg iallefall! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer :)

*klemmepå*

Skrevet

Så bra, Gulesider! Vi heiser den opp igjen slik at Kapabel ser den!

Skrevet

Så dere foretrekker en falsk person som opererer med 2 nick? Sikkert mange andre som kunne gitt vel så vettuge svar og som stod for det de sa!

Gjest sug lut
Skrevet

Det er vel ikke noen regel at man ikke kan ha to nick? Eller tre, fire, fem? Trikset er jo å ikke bli avslørt, selvsagt, medmindre man selv vil eller legger opp til det.

Skrevet

Selvsagt er det ikke noen regel, men jeg synes det er merkelig at folk her inne godtar slike ting. Er det greit å være heks med ett nick men ikke med et annet feks? Jeg sier ikke hun har vært det, jeg bare lurer.

Skrevet

Men kjære vene, det er da sikkert hundrevis av damer her inne som har flere nick (jeg har bare ett).

Det er nok av sære kvinnfolk der ute som saumfarer alle svar fra enkelte nick, så kan godt se behovet for å ha et annet nick hvis man ønsker å være mer anonym enn med sitt vanlige, kanskje veletablerte nick. Ikke noe falskt med det. Er man falsk om man bytter til nytt nick innimellom også? Jeg gjør det!

Skrevet

Klipp og lim siden dere ikke leser det jeg skriver;

"Selvsagt er det ikke noen regel, men jeg synes det er merkelig at folk her inne godtar slike ting. Er det greit å være heks med ett nick men ikke med et annet feks? Jeg sier ikke hun har vært det, jeg bare lurer."

SU

Gjest sug lut
Skrevet

Om man klarer å gjennomføre det er det helt greit. Det er imidlertid enklere å administrere kun ett. Du forholder deg som om dette er livet - det er det jo strengt tatt ikke.

Gjest sug lut
Skrevet

Tror du vi blir mer enige om du gjentar deg sjøl?

Skrevet

Om så, ikke sikkert det er tilfelle så er det svært få, meget lite pikante og juicy samtaler hun har hatt med seg selv.

Ikke nok til å fore ulvene på dib.

Så ser ikke poenget med å lage et nummer her.

Handler vel heller om at hun er den nye yndlingen her. Og DET er risikosport.

Skrevet

For meg kan folk gjerne være heks med ett nick og helgen med det andre, bryr meg fint lite.

Skrevet

Godta eller ikke godta.

Når man har levd og blitt litt eldre (les: over 30) så er det visse ting man etterhvert ikke henger seg opp i.

Man får kontakt med en person på nett og den personen bygger opp en tillit. etterhver begynner man å stole på og føler man "kjenner" personen selv om man kanskje ikke gjør det.

Når man da finner ut at en person har flere nick og kanskje driter seg loddrett ut... vel shit happens. Jeg har også selv gjort ting i livet jeg ikke burde ha gjort.

Man velger å svelge, glemme og så ha det gøy videre.

Se på det med positive øyne. man får seg en latter...og en god latter forlenger livet.

Noen ganger ler jeg meg skakk av jentene her inne og det er det som er så herlig med dib: hundrevis av forskjellige jenter som deler av livet sitt i gode og onde dager.

;)

Skrevet

Selvfølgelig trenger dere ikke være enige, jeg stilte et spørsmål og fikk ikke svar, derfor stilte jeg det igjen. Jeg lurte på om dette var tilfelle og tydeligvis synes de fleste det er helt ok så da har jeg fått en pekepin på hva som er akseptert her inne....

Skrevet

Signèrer gulesider.

Ærlig talt, det var jo ingen big deal. Hadde hun hundset noen og blitt ferska, er det noe annet. Her svarer hun faktisk bare seg selv, med en hyggelig tone. Hun har fått en jentebaby hun er dritstolt av, og da er det kanskje mulig hun svarer seg selv for å få innlegget høyere oppe. Jeg er faktisk snål nok til å finne på noe lignende selv.

Jeg har 3 nick, håper jeg blir godtatt uansett :-)

Skrevet

Trodde et avbrekk i eksamenslesningen skulle være litt spennende, men dette er jo enda kjedeligere enn institusjonssosiologi.

HI; skjerpings!

Skrevet

Hva har jeg gjort? :-p

Gjest sug lut
Skrevet

Snurpfitteri er sjelden særlig attraktivt. Kanskje du trenger et nytt nick for en ny image.

Skrevet

Oi, ble jeg snurpefitte nå? Jaja, har heldigvis et par brukerkonto'er til å være pop med.

Skrevet

Hjelpes meg, hvem bryr seg tenker jeg! Er ikke dette noe man bare må regne med på sånne nettsteder? Jeg for min del ser på svaret og ikke nicket:)

Skrevet

Her inne er det mange som bryr seg om mer enn hva de har godt av.

Skrevet

Sug lut: jeg er ingen sopp...jeg HAR sopp det er noe annet ;)

Skrevet

La nå denne jenta være i fred da..

Det har alltid og vil alltid være maaange på slike forum som dette som lever i en fantasiverden.

Jeg tenker sånn at det må være utrolig trist å skulle bruke mye tid på å lage en slags twilight zone for seg selv, så de som gjør det har det sikkert ikke så bra bestandig.

Kapabel har vel vært her i mange år allerede, under mange forskjellige nick og med forskjellige aldre på barnet/barna, felles for alle "personlighetene" har vel vært at hun alltid er hyggelig (og veldig opptatt av navn) og da synes jeg hun skal få holde på som hun selv vil.

Jeg personlig er ikke så aktiv på slike forum som dette (annet enn at jeg leser da selvsagt) nettopp fordi man vet aldri hvem som snakker sant og ikke, og man må ALLTID ta alt folk sier med en klype salt.

Hadde hun vært lite hyggelig, laget hetsetråder osv så kunne jeg forstått at noen var ute etter å ta henne litt, men det verste hun har gjort er vel i så fall å lyve på seg et barn eller to, og det tror jeg helt ærlig at det er mange som har gjort på disse sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...