Gå til innhold

mannen min slår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en veldig innesluttet jente, å snakker alltid minst mulig med venner om hvordan jeg har det og hva som egentlig skjer..

Men kanskje det vil bli litt lettere å få det ut her, for det jeg ikke vil er at venner skal dømme min mann,å ta avstand fra oss.

Det hele begynnte vel for 2 år siden, vi har ingen barn så vi var ute på byn å koste oss når vi ville. vi er en av de som kan gå ut å spise å så gå på uteplasser etterpå og danse og drikke oss kanon,å ha det kjempe morro..vi krangler aldrig i edru tilstand, å er bare kjempe forelsket..men når vi kommer hjem er det ikke bare morro, han klikker helt og bli til et monster som ikke er min mann..og kor den aggresjonen kommer fra vet ikke jeg.men han har ingen grunn for å klikke, vi har jo hatt det kjempe gøy hele kvelden å stor kost oss masse,me med en gang vi kommer hjemsnur det om.han kan kalle meg mange stygge ting,som sårer utrolig masse.å dytter meg hard i vegger, slenger meg i gulvet og klipr ekstremt hard.Han knipser meg hard under nesen,noe som gjør veldig vondt, knytter armene mine bakom ryggen å slenger meg ned i bakken å kjører kneet hard i ryggen min, å der kan han sitte å skjelle meg ut lenge,mens han holder meg hard fast.som sagt så krangler vi aldrig,å sjalusi er ikke så ekstremt at dette ska skje..men det er nett som om han bare må fånoe ut, å det gå ut over meg.

han har tatt tak i hodet mitt å kakket det hard mot veggen flære ganger, som om han skulle knekket et egg..blir svimmel og det gjør vondt.han kan holde meg etter beina og løfte meg opp,så hodet henger over bakken for å så slippe meg ned.han dytter å bruker mye vold..etter at jeg har bedt han lenge om å slippe meg, at det er ikke vits i å holde meg så hard, roer han seg helle rikke.. men noe jeg har komt på å si i det siste er om han kan slippe meg for jeg må på toalettet, da kan det vær han slepper meg..å heldigvis er det lås på do.men det hjelper ikke vist jeg ikke har klart å få me meg mobil eller data jeg kan ringe etter veninner.

det er vondt å se alle merkene han lager på kroppen min, og det er vondere å prøve å forklare folk som sprø hav som er hendt.

vi er ikke flinke til å snakke om dette når vi er edru.for han er enda mer innesluttet en meg,og det er utrolig vanskelig å snakke me han.

Men vi har jo ofte sagt til hverandre at vi må slutte å gå ut,men vi er jo bare 23 år og vil jo ha det gøy.. å vi stor koser jo oss bare..jeg er sikker på athadde vi ikke komt hjem om kvelden til samme sted hadde det gått supert.

men det er ikke kjekt å mase på veninnen min om jeg kan komme dit..jeg har bare fortalt de til en veninne, og hennes mann. der har det hendt at jeg har tatt taxi til 2 av de gangene jeg har klart komt meg unna..

nå har vi 4 snakket sammen,at de satt der å snakket sammen med oss hjalp utrolig masse fo å finne ut av ting.

så nå har mannen min fått henvisnig til psykolig..

og det er oppi mot 6 mnd ventetid..

synd han hadde et utbrudd fredag..

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

det er så enkelt for dere å si vimå slutte å drikke,

men jeg e ung og liker å ha det gøy med venner!

nå kommer sommeren,og deter vanskelig for meg om jeg må slutte å drikke?

de hørtesganske fjortiss ut..men ja det er sant.

hadde vært så godt å fått høre hva dere tenker om dette.

mannen min eren bodybuilder på over 100 kg, jeg er en liten spirevipp på 50 kg..og 1,50 cm..kroppen min gjør vondt..

å vettet mitt snurrer!

hjelp...

takker masse på forhand <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke er at du må komme deg ut av dette forholdet. Du fortjener bedre en å bli banket sønder og sammen av den som liksom skal være din støttespiller og trygghet. Høres ut som en psykopat nesten, mannen din. Skjønner at du forsvarer han, du er sikkert glad i han på et plan. Men det betyr ikke at du må fortsette å bli behandlet sånn. Det er SYKELIG å behandle noen på den måten han behandler deg. Flytt fra han til han blir frisk igjen, hvis du synes det er for tøft å gjøre det slutt nå? Hvis dere virkelig elsker hverandre tåler kjærligheten det. Ja, du er 23 år og skal ha det morro. Og det er plenty menn man kan feste sammen med uten å bli banka på slutten av kvelden. Grunnen til at du holder det for deg selv er kanskje at du skjemmes?Av at du lar han behandle deg sånn? Det er han som bør skjemmes!! Du har min medfølelse og støtte, fra jente til jente. Håper det ordner seg for deg og håper du tar vare på deg selv!

Skrevet

utrolig merkelig å lese hva du sktriver..en lien bekreftelse på at dette ikke er ok. er utrolig leit at d er sånn. å er utrolig vanskelig å gå i fra han, vi har nett kjøpt oss hus sammen. sdet blir veldig vanskeligt. ja kanskje du har rett i at jeg skjemmes, vil nok ikke innse set, men jeg vil jo ikke at de jeg elsker og føler jeg skal leve livet mitt med behandler meg sånn..tenker alltid at neste gang går det bedre..men det sjokkerer aldri at det skjer igjen.

jeg takker masse for godt svar, nå har jeg masse å tenke igjennom..

tusen takk!

Skrevet

Kom deg vekk jenta!

Skrevet

Det er kjempe bra at han vil gå til terapi! HURRA!!

De fleste bodybuiderene boler seg, dette gir, rett ut, et helvetes humør, spesielt visst man drikker. Vet jo ikke om mannen din boler seg, men tenkte jeg ville nevne det.

Eller så er det kanskje en ide at han slutter å drikke sprit, det er mange som ikke tåler sprit. (inkl wisky, brandy, vodka, congac, smirnoff ice, baylis etc) Prøv øl og vin en periode ;)

De har spesial terapi for voldelige menn mange steder i landet, et kjempe bra tiltak.

Kanksje par terapi også ville hjelpe.

Ellers er det veldig vanlig at menn som har begynt å slå en partner, fortsetter med det. Kankje det trapper seg ned i perioder, og øker i perioder.

Det er ikke dermed sagt at han ville slå en ny partner senere. Hvis han virkelig mener det han gjør er galt, vil det ligge en usynlig grense der som ikke er brytt, den er vanskeligere å bryte, enn den allerede brutte grensa i deres forhold.

Jeg håper DU får det bra igjen! Alle fortjener et godt forhold ;)

Skrevet

Uff og uff...

Dette hørtes som et typisk eksempel på en som feks blander alkohol og amfetamin.

Eller som fyller opp kroppen sin med steroider..

Vet du om han bruker andre stoffer enn alkohol?

Uansett... Kom deg ut før du blir skadet.. Fysisk eller psykisk.

Du fortjener bedre!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...