Gå til innhold

Hvordan er deres kropp 4 måneder etter fødselen? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med ca 8 kg for mye (disse skal bort når kroppen er i stand til å trene..med. årsak)

Har ingen strekkmerker og ikke hengepupper..verre med vekta ja.

Godtar dere den nye fasongen? Føler jeg har mammakropp, prøver å godta den, men greier det ikke helt ennå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var egentlig veldig fornøyd 4 mnd etter fødselen, ikke like mye nå - ett år etter.. Har alltid vært veldig tynn, men etter graviditeten hadde jeg fine runde hofter, runde pupper og egentlig ganske slank midje noen måneder etter. Men så begynte jeg på minipiller etter 6 mnd, og da forsvant hoftene - som gjorde at jeg så tjukkere ut på magen. Og nå etter 11 mnd med amming har puppene blitt som to tomme sokker... Blæh.

Skrevet

De første månedene etter fødselen synes jeg faktisk det var forferdelig trist at jeg hadde forandret meg sånn. Jeg gleda med så fælt til å bli den samme gamle igjen og ble helt sjokkert over hvor full av strekkmerker jeg var, hvor lange tynne pupper jeg hadde fått og ikke minst arret mellom beina. De store hoftene og bollemagen fikk jeg hvertfall has på i løpet av et halvår da....

Skrevet

Åh, det er den tjukkismagen som plager meg og mest! ser jo ennå gravid ut jo, ikke lett å ha så god selvtillit når en ikke liker det en ser i speilet lengre. Men når jeg ser på barnet mitt vet jeg at hvert kg jeg har ekstra på kroppen er bare så verdt det!

Skrevet

Jeg var like slank igjen da jeg dro hjem fra sykehuset to dager etter fødsel. Ingen strekkmerker, eller andre synlige tegn etter svangerskapet. Jeg er meget fornøyd :)

Skrevet

kan ikke si at jeg er helt fornøyd nei,selv om det er snakk om bare 2-3 kg ekstra.men ALT ligger rundt hoftene og magen så jeg kjemper og kjemper for å få det bort.er flink til å trene da,men nekter å sulte meg.'

har heldigvis ingen strekkmerker men vet at når amminga er over kommer de små puppene mine til å forsvinne helt å se ut som to vrengte barnebukselommer...trivelig...

Skrevet

Rekefaen, du har et drømmetilfelle ;) Ja, jeg er misunnelig.

Skrevet

Rekefaen sitter på et nettfosum og kan skrive hva hun vil uten at det kan faktasjekkes:) Selv ikke min venninne, som er modell og superhot var helt som før 2 dager etter fødsel. Det tok nesten en måned.....

Skrevet

Jeg er noen kg tyngre, hoftene er bredere, magen er skvapsete og og jeg har noen strekkmerker. Men jeg har et sunt kosthold, og går turer, og føler meg ikke overvektig. Derfor driter jeg i det. Jeg har valgt å få et barn og da regnet jeg med at kroppen ikke ville bli den samme. Jeg er i grunn litt stolt over tegnene som viser at jeg har bært frem et barn =)

Skrevet

plages med litt smerter i bekkenet, skambenet og halebeinet. Smerter ved sex. Har strekkmerker på magen og lårene, magen er litt slapp, og puppene ser ut som de har mistet "fyllmassen" sin.

Har trent siden babyen var 6 uker, har klipt meg og føler meg freshere enn på lenge, men men... fornøyd? tja

Skrevet

Du aner ingenting om mitt utgangspunkt. Jeg gikk opp 5 kg fra startvekt, og ned 8 kg de første dagene. Eneste som ikke var som før var underlivet. Etter fødsel veide jeg 49 kg og er 1,68 m høy. Sier vel seg selv at det ikke var mye igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...