Cat&Gullungene Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Nå har jeg lagt ut mitt første magebilde i dette svangerskapet. Husker jeg synes det var så morro å se andres bilder forrige gang ;-) Bildet er 3 uker gammelt da, tatt i uke 17, men det er det eneste jeg for øyeblikket har. Andre som har lagt ut magebilder? Hilsen NyskjerrigPer ;-))))
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Gud såå liten mage da, heldig du.. skal legge ut bildet etterpå jeg.. fra uke 23... går også med nr 2 så skal du se hvor stor jeg er blitt. er såå veldig individuelt..
Nat27 Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Så fin liten kul! ) Jeg er i uke 17 nå, men har ikke fått sånn fin enda.. Og dette er min nr. 2.. Hadde nesten blitt bekymret om ikke det var for at jordmor målte nå i forrige uke og kunne bekrefte at symfyse/fundus mål var akkurat slik det skulle. Lurer snart på om jeg kommer til å få "bakover-mage" eller noe...hihi ) Ellers må jeg bare si at hun jenten din var helt utrolig nydelig! )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 hihi, det var en søt liten babymage:D Jeg er snart 21 uker på vei, og magen min er stor og god allerede, du kan jo se hvor oppblåst den var allerede i uke 5- eneste magebildet jeg har fra denne graviditeten foreløpig.. Nydelig jente du har forresten=)
Cat&Gullungene Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 Takk for svar ;-)...og sier meg enig i at jenta vår er nydelig!!! ;-))) Det er din også, Lykkeli&gla! Mager er forskjellige, ja, min er av den typen som kommer og går litt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå