Bumblebeee Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Stakkars liten. Jeg fikk lungebetennelse rett etter fødselen, og nå 4 uker senere er jeg enda ikke frisk. Fikk ny antibiotikakur på lørdag. Så nå har lillegutt blitt syk også, masse snørr og litt surkling i brystet. Legen sa det var godt vi kom når vi kom, for han kunne blitt raskt mye verre bare på noen dager uten behandling. Så nå får han penicillin, bare 1 mnd gammel. Tror det er litt tøft mot magen hans. Men jeg er glad han får medisin, og han er feberfri nå. Bare litt trøtt og sover mye. Ikke noe moro når de søte små er syke.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Nei det er ikke noe særlig når de små blir syke. Sønnen min har også blitt litt små forkjøla nå, og han er 2 mnder. Får håpe det ikke utvikler seg til noe mer! God bedring til vesla di
Gjest Kira06 Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Huff da, så kjedelig! Syke barn er noe av det verste som finnes... Godt dere fant ut av det så tidlig, og håper det går fort over nå når han har fått pencilin. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå