Gå til innhold

Etter 2 1/2uke med flittig Proactive bruk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har huden blitt finere enn den har vært på over 5år!

Fortsatt litt røde flekker der det har vært kviser, men utover det er det kun et par små kviser igjen.

Før jeg begynte hadde jeg et sted mellom 25 og 30 små kviser og 5-10 større og dypere.

Jeg har prøvd 4 forskjellige kremer/ pillekurer og linimenter legen har foreskrevet. Jeg har brukt tusenvis på hudpleier og dyre produkter, skulle nå henvises til hudlege for vurdering om jeg skulle begynne på roaccutan til høsten, men det ser ut til at jeg slipper dette. Er glad jeg tok sjansen og prøvde dette etter at en venninne av meg har mast og anbefalt meg å prøve det ut i snart et år nå.

Merket radikal forbedring etter kun 4-5 dagers bruk, for så at det stagnerte noen dager og ble forverring igjen etter halvannen uke, men nå siste dagene har huda blitt glattere og klarere. Sorte prikker er redusert i tillegg.

Så jeg håper dette varer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det din skyld at jeg er blakk, ugla :-)

Skrevet

Jeg fikk faktura, faktisk langt over 1mnd betalings frist på den...det er åpent kjøp i 60dager, så husk at du kan få pengene igjen hvis det ikke fungerer som forventet :-)

Verdt hver ei krone så langt i hvertfall :-) Og husk at det er drøyt i bruk, vær litt gjerrig når du skal bruke det. Vil tro du får det til helgen hvis du er heldig, gikk 4 dager her.

Kan ikke få sagt hvor utrolig det er å ha myke og glatte kinn igjen, var de jeg var mest plaget med. Har ikke orket at mannen har strøket meg på kinnet. Har gått uten sminke annet enn maskara og litt lipgloss hele helgen også, føler det er helt ok å gå uten, bruker kun litt mineral sminke hvis jeg skal noe, slipper consealer og "spakkel" :-)

Skrevet

Må man ha mye kviser for å kunne bruke det? Jeg har litt uren hud og sorte prikker, men jeg har en del røde merker etter kviser som jeg fikk da jeg prøvde noen greier fra MD. Det verste jeg har vært borti...

Tror du det hjelper mot røde merker? Og greit å bruke selvom man ikke har masse kviser?

Skrevet

Usikker, men det er for all hud som har urenheter, uansett hvor mye/ lite man har.

Om det hjelper mot merkene vet jeg ikke sikkert, men mannen sier at det har begynt å bli bedre. Det eneste er at jeg tror at de med tørr hud skal være forsiktig siden det er uttørrende. Jeg bruker i tillegg Elizabeth Arden Eighthour cream innimellom for å gi huden mer fuktighet og smidighet.

Skrevet

Fristende å prøve!! Hm.. men etter at jeg prøvde Md, noe som resulterte i masse store vonde kviser og arr så har jeg blitt litt skeptisk..Ønsker ikke det igjen. Men skulle så gjerne blitt kvitt de røde merkene mine:(

Skrevet

Skjønner skepsisen din da ja. Her der det hormoner på tur som har ødelagt huda mi, men heldigvis ikke had så mye dype kviser, så arrene er overfladiske og vil blekne med tida. Inntil videre får jeg bruke litt sminke heller. :-)

Gjest Kjøttkakemor
Skrevet

Noen som vet om det kan brukes mot Acne Rosacea? Jeg kan ikke bruke tetracykliner pga amming, og skulle gjerne prøvd dette hvis det kan ha noen effekt?

Skrevet

Har sjekket her, og ja...det kan også hjelpe de som har det står det vist nok.

"Fins det noen Proactiv Solution som fungerer mot ROSACEA?

Mens noen kunder med Rosacea har opplevd fantastiske resultater med våre produkter, er de tiltenkt milde til moderate kviseutbrudd."

http://www.proactivsolution.no/faq.aspx

Faktisk er det mulig jeg selv har acne rosacea, det ligner dette, men legen har ikke satt den diagnosen siden han mente han ikke kunne si det for sikkert, skulle henvises til hudlege siden annen behandling ikke har fungert.

Men har dette utslettet i kinn, litt på nappe, litt på nesen og haken som er typisk, med overfladiske røde og nuppete småkviser. Men har også litt uren hud i tillegg som ikke er typisk, men som man kan ha i tillegg.... Har lett for å rødme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...